Automat

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
siema powiedzcie mi jak sie smiga automatem bo nie znam tego typu skrzyni i nie wiem w jakiej pozycji sie auto zostawia na postoju i w jakiej sie go odpala , wiem ze D to jest jazda hehehe a co dalej i R to wsteczny.Nigdy nie jexdziłem automatem wiec jestem z tego zielony, a ojciec kupuje beje 540i i to bedzie automat.

R to jest rozruch, nie oglądałeś filmu "Pieniądze to nie wszystko?" a tak to kolega będzie robił podryw na beemke?

Ja miałem w Audi 1,2,3,D, N,R P o ile dobrze pamiętam , zawsze mi mówiono zapalaj i gas w pozycji P czyli parking. N to tak zwany luz. R wsteczny, D do przodu pełny automat sam wszystkie wrzuca biegi, pozostałe 1,2 w górach , ciąganie lawet , 3 mozna sobie jezdzic po miescie. Wcisniecie pedału gazu w podłoge skrzynia redukuje o nizszy bieg i kita , mozesz miec wrecz napewno try economy i sportowy przełączany guzikiem obok wajchy.

oj taak, tylko P do odpalania i gaszenia.

BTW, po cichu dodam, że zgaszenie silnika na innym biegu może powodować kłopoty z jego ponownym uruchomieniem ( z autopsji, Renault Vel Satis, 3.0dcV6-automat z sekwencją )

[ wiadomość edytowana przez: masterostry dnia 2005-10-26 15:49:56 ]

Cytat:
2005-10-26 15:49:23, masterostry pisze:
oj taak, tylko P do odpalania i gaszenia. BTW, po cichu dodam, że zgaszenie silnika na innym biegu może powodować kłopoty z jego ponownym uruchomieniem ( z autopsji, Renault Vel Satis, 3.0dcV6-automat z sekwencją ) [ wiadomość edytowana przez: masterostry dnia 2005-10-26 15:49:56 ]

problemy z odpaleniem to tylko w najnowszych autach naszpikowanych tym elektronicznym gów..em

W Taurusie gasić można na każdym biegu, a na P przelącza się potem. Tak jak z ręcznym hamulcem. Jest jeszcze bieg D, ale w kółku - to oznacza bieg ekonomiczny.

[ wiadomość edytowana przez: zlapmnie dnia 2005-10-26 16:56:51 ]