Coś nie tak ze sprzegłem w Coupe "97

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Potrzebuje jakies wskazowki! Jak dla nie to dziwna sprawa a jesli chodzi o sprzegło to juz calkowicie jestem zielony;(
Mam przejechane 89 tys km. Sprawa jest taka- Na samym poczatku odczuwalne byly jakies jakby drgania na pedale sprzęgla przy redukcji biegow szczegolnie na 2. A wczoraj wyjechalem i zaczelo sie robic nie ciekawie. Strasznie ciezko ruszyc, przy samym dole sprzegla jakies drgania, calym samochodem troche trzesie, tak jakby nie mogl zalapac tego biegu, ale jak juz zalapie bieg to juz ok. (problem tylko jak puszcza sie to sprzeglo) Te same objawy przy wrzucaniu kolejnych biegow ale juz nie tak odczuwalne.
Zadnych dziwnych odglosow nie ma. Co sie dzieje? Co padlo? czy moge tak awaryjnie przejechac do warsztatu. Z tymi objawami juz zrobilem ok 100 km (musialem) ale juz sie nie pogarszaja.

Prosze o jakas podpowiedz!
dzieki pozdrawiam

niezaleznie od diagnozy do warsztatu......a tam jak juz wymieniać to komplet...bo robocizna w stosunku do cześci zwykle nie uzasadnia wymiany np tylko łozyska...
nawiasem - coś szumiało wcześniej, slizgało się? szarpało....

w sumie wczesniej nic sie nie dzialo.

jutro wybieram sie do serwisu, wszystko sie wyjasni.

Trochę ogólnikowo te zjawiska opisałeś, drgania mogą wynikać z nieosiowego działania tarczy sprzęgła względem docisku. Nie napisałeś, czy jest efekt ślizgania się sprzęgła, czy w trakcie wciskania pedału sprzęgła przez okres uzytkowania punkt załączenia lub rozłączenia napędu zmiania się (wyżej - niżej). A to ma wpływ na diagnozę.
Oczywiście nikt nie jest w stanie precyzyjnie napisać, co jest do wymiany itp, ale dzięki dokładnemu opisowi można zawęzić zakres poszukiwań usterki.

Witam !!!!
Ja mam podobne objawy u siebie w coupe !!!!