Elektryczne szyby

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ostanio mialem dachowanie escorcikiem i kupilem czesci do niego. Trafily mi sie drzwi kompletne z elektrycznymi szybami. CO bede potrzebował zeby odpalić te szyby. Normalnie mam manualne. Dzieki z góry.
  
 
No własnie ja tez mam na oku silniczki do elektrycznych szyb przelaczniki do sterowania ( za 50 zl - oplaca sie ? ) I chcialbym sobie przerobic Moze wiecie wie ktos badz przerabial juz co tam jeszce trza (przekazniki itp. ? ) i jak to podlaczyc ?Kable chyba napewno bede musial ciagnac a co jeszcze ?
Prosze o pomoc
Pozdrawiam
  
 
Witam!

Jeśli nie masz instalacji to musisz ją sobie zrobić. Cały komplet to el.prowadnice (lewa,prawa) + przyciski + przekaźnik do skrzyneczki+ bezpiecznik
  
 
el.prowadnice (lewa,prawa) + przyciski + przekaźnik do skrzyneczki to chyba bedzie w cenie a z instalacja to nie wiem musze obadac w drzwiach chyba czy sa tam jakies kable nie?bo po tym z czaje chyba?
dzieki
  
 
ile kosztowalby taki zestaw?? tylko przednie szyby bylyby podlaczone??
  
 
Gosc mam mi to spylic za 50zeta z Escorta MKV . Chyba bedzie pasowac
  
 
Sprawdzenie czy posiadasz instalacje jest proste. Zdejmij osłone mieszka lewarka zmiany biegów (taki kwadrat) i oblukaj wszystko. Kable powinny być przed hamulcem ręcznym pod plastikiem
  
 
OK. Ide obadac
  
 
No juz wszystko wiadomo kabli brak Wie ktos moze ile kabli musi isc do drzwi i jak to ma byc popodlanczane
Dzieki za odp.
  
 
"Mam tak samo jak Ty"

Dzisiaj szperałem wokoło drążka zmiany biegów i stwierdziłem brak instalacji pod el. szyby. Jedziemy na tym samym wózku. Jak tylko dorwę jakiś schamat instalacji to Ci prześlę, ponieważ podejrzewam, że instalacja el. szyb jest w każdym samochodzie bardzo podobna (schemat połączeń).

Tym czasem
  
 
a to musi byc sterowanie przy ręcznym ? A nie ma w essich sterowania z drzwi (jednych i drugich ) ?
  
 
Cytat:
2005-07-23 21:24:59, ketang pisze:
No juz wszystko wiadomo kabli brak Wie ktos moze ile kabli musi isc do drzwi i jak to ma byc popodlanczane Dzieki za odp.



sprawdz dobrze - najlepiej zdejmij tunel srodkowy - u mnie byly schowane pod wygluszeniem i tez ich widac nie bylo

ale nie wiem czy mam w drzwiach - nigdy sie temu nie przygladalem
  
 
A moze ktos wie czy w mk7 1,3 okablowanie jest??
  
 
Cytat:
2005-07-25 10:47:08, MaRRecki pisze:
A moze ktos wie czy w mk7 1,3 okablowanie jest??



Moim zdaniem nie będzie, kuzyn włąsnie w MK7 1.3 nie posiada okablowania
  
 
ketang,
Widzę że też z Bielska jesteś. Może zgadamy sie któregoś wieczora i obgadamy te el szybki. Ciekawi mnie gdzie Ci się udało wypatrześ siłowniki i przyciski ter za 50zł (pewnie że się oplaca).
Kogo bym sie nie pytał to krzyczą za jeden siłownik 100zeta.

mbanaszak,
Ja osobiście, jeszcze nigdy nie spotkałem się z seryjnie montowanymi przyciskami w drzwiach.
  
 
Nie ma problema !
bede musial dokladniej poszukac tych kabli to moze sa gdzies tam daleko i gleboko
Pozdrowki
  
 
Ja też mam taką nadzieję.


Jeszcze tylko 19 minutek i w domciu.
  
 
No to klops



Wczoraj przeszukałem cały tunel i nie znalazłem żadnego okablowania oprócz tego od czujnika hamulca ręcznego. Mało tego, rozebrałem boczki drzwi i ¼ deski rozdzielczej aby sprawdzić ilość przewodów podłączonych do złączki w drzwiach. Tak więc, do drzwi mam poprowadzone 6 kabelków i jak się później przekonałem dwa z nich są od głośnika, a pozostałe cztery są do centralnego zamka.

Tak więc czeka mnie trochę pracy prowadzeniu instalacji

  
 
Tu można sporo znaleźć.

Coś się popierniczyło i strona druga jest pierwszą.
  
 
Dzięki Janek-S, ale już mam to przestudiowane i dlatego wiem ie mnie pracy czeka. Zwłaszcza, że plany mamy rozległe. Do końca wakacji muszę:

- modernizacja oświetlenia kabiny
- Zamontować elektrykę szybek przód;
- Klapa bagażnika otwierana na pilota i automatycznie podnoszona do góry
- zrobić podświetlanie zegarów oraz wstawić obrotomierz
- pomalować zaciski i bębny (ale dopiero jak kupię ALU)

Mam już przygotowany zestaw informacji (dzięki Wam chłopaki) teraz tylko brakuje mi czasu i materiałów.

W obecnej chwili jestem na etapie modernizacji oświetlenia kabiny, która będzie polegała na zainstalowaniu układu elektronicznego. Oto zasada działania:

Po otworzeniu drzwi zapala się światło w kabinie, natomiast po ich zamknięciu światło będzie sie świeciło przez około 15s, a następnie płynnie się wygasi. Wyjątek będzie stanowila sytuacja w której przekręcę kluczyk w stacyjce i włączę zapłon. Wtedy światełko automatycznie płynnie się wygasi i w kabinie zapanuje ponownie ciemność.

Osobiście chcę ten układ zmodernizować, aby zapalenie sie światła nie było spowodowane otworzeniem drzwi, ale wyłączeniem alarmu z pilota.

Trzymajcie kciuki