Jaki swap łatwiejszy ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam

jak w temaciue,ciezko mi sie rozstac z moim essim,wiec chyba strzele sobie swapa ...
i teraz pytanie:
co łatwiej wszczepic do mk7 zamiast 1.3? 1.8 16v 115KM czy RS ?
wiem,ze potrzebuje silnik,osprzet,wiazke,kompa,poduszki,skrzynie... czy cos jeszcze? czy zawias moze zostac?i czy nie trzeba bedzie uzywac szlifierki kątowej? z gory thx
  
 
to zalezy od mocowan silnika w pierwszej kolejnosci
  
 
ja zalozylem 1.6 16v i mocowania poduszek pasowaly, inna pompa paliwa jest na pewno w 1.8 i wiem ze mi nie pasowala chlodnica a mialem wczesniej 1.4
  
 
a najlepiej miec autko z ktorego sie dokonuje przeszczepu
u JankaRS koszt RSa to ok 3k i dzien roboty liczac
o ile sie ceny nie zmienily
  
 
ok a co z polosiami?? beda takie same? a wydech?
  
 
Wszystko masz inne,najlepiej cala ławe z zawieszeniem silnikiem skrzynia odkrecic z RS i pozniej wstawic do swojego - ja tak zrobilem Ale nie wiem jak ława z np z mk V ma sie do mk VII - ale pewnie to samo. Chlodnica jest inna.wydech inny no i oczywiscie insta;lacja.
  
 
obawiam sie ze od 1,3 to moze niewiele czesci pasowac
  
 
Po mojemu mocowanie silnika jak i skrzyni w mkV jak i mkVII bedzie takie samo
  
 
Jeżeli juz zabawa w swapa to lepiej Rs 2.0
  
 
Pisząc to miałem na myśli tylko RSa bo jak by inaczej..
  
 
ok dzieki za porady ... czyli w sumie to trzeba miec cale autko i duuuzo checi no nic jesli znajde chwilke czasu