| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
cardy BMW E36 Rabka | 2004-10-11 21:31:06 Potrzebuje sprawdzic to ustrojstwo. a nie mam nic na podmianke (co to za dwa piny ktore nie sa podlaczone) |
TSolek BMW Friend 325i24v Pb+lpg Lubań | 2004-10-11 21:45:49 za mało szczegułów jaka pojemność który rok i jaki silnik 2 czy 3 kable no i jakie objawy |
cardy BMW E36 Rabka | 2004-10-12 08:18:02 1.6 M40
http://www.schwarzone.de/e30/fotost/f00943/04.jpg http://www.schwarzone.de/e30/fotost/f00943/05.jpg chyba inny silnik ale chodzi o to |
MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2004-10-12 11:57:33 silnik krokowy to nazwa elementu wykonawczego, która przyjęła się jako nazwa regulatora biegu jałowego tzw bajpasa. więc silnik krokowy=regulator obrotów biegu jałowego=bajpass=bypass. silnikiem krokowym jest nazywane to urządzenie z racji zastosowania w nim silnika krokowego właśnie, bardzo szybkiego i precyzyjnego urządzonka. a sprawdzić można podłączając go do zasilania i sprawdzając czy chodzi. zasilanie może być uzależnione od modelu. zazwyczaj jest to 12v, ale może być i 5v. jednak jeśłi na wolnych obrotach na benzynie silnik buja obrotami to na 99% przyczyną jest własnie bajpas.
pozdrawiam |
MARCIN_RADOM BMW Member BMW E-28 525i, E34 5 ... RADOM | 2004-10-14 13:01:58 położeniem klapki po odłączeniu zasilania się nie sugeruj. jeśli masz możliwość to podłącz go do kostki i włącz zapłon. powinien się poruszyć, ale i tak nie wiadomo o ile i w którą stronę powinien to zrobić. radze nasmarować i dokonac próby. jednak z praktyki wiem, że jeśli po takim smarowaniu sie polepszy to i tak za 2 miesiące od nowa smarować, albo kupic nowy (używany)
pozdrawiam |
biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2005-08-04 17:22:36
Tak, o tym też myślałem...nie byłoby dobrze Silnik podłączałem pod kompa jakieś pół roku temu i "lambada" i przepływka były bez błędów...teraz różnie może być. |
biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2005-08-06 09:53:20
Marcin, chodzi Ci o smarowanie krokowego w środku zwykłym smarem? Warto spróbować bo jeśli sie coś polepszy to będę wiedział, że to jest to. Jednak falowanie będzie najprawdopodobniej spowodowane czujnikiem położenia przepustnicy Jak puszczam gaz przy rozpędzonym to za bardzo autko przyhamowuje (a np Punciak mi rowniotko jedzie przez jakis czas). Ale żeby się dobrać do czujnika przepustnicy to muszę rozkręcać kolektor...ehhh. |
biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2005-08-06 16:32:33 OK, no to dzisiaj pożegnałem silniczek krokowy i teraz już jestem pewny że to on nawalał. Tak ześwirował, że już nie mogę auta normalnie odpalić. Tylko jak wcisnę gaz to zapali (tylko na wysokich obrotach) a jak puszczę to od razu się dławi...dopiero na wtorek będzie używany silniczek 50 zł. No, chyba po 17 latach miał prawo powiedzieć "Nie"...
Pozdrawiam |
tolo84 (S) BMW Master (Moderator) BMW E36 Bydgoszcz | 2005-08-06 16:56:43
dobrze ze to tylko taka mala pierdola |
biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2005-08-06 17:19:41 Nie ma tego złego...zmartwiłbym się gdyby to były jakieś strowniki lub przepływomierze...ufff |