Brak iskry,pompa milczy??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
przelozylem silnik 1.8 16Vwraz z instalacja i kompem,
ale mam problema...
1.milczy pompa paliwa
2.brak iskry

Pompa na krotko chodzi.
Cewka jest dobra, rezystancje jej obwodow wynosza
odpowiednio 13500ohm i 0.6ohm,zasilanie dostaje (12V)
kable tez sa dobre...
Prawdopodobnie komp nie dostaje gdzies zsilania...
Ma ktos jakis pomysl??niestety nad moze bede zmuszony
pojechac pociagiem...
  
 
ok.doszedlem do tego iz komp nie dostaje masy
do tych miejsc gdzie ma wiec potrzebowalbym
schematy ???akurat tych nie mam,moze ktos ma???
(94' 1.816V)

maly_smok@op.pl

[ wiadomość edytowana przez: maly_smok dnia 2005-07-21 17:07:06 ]
  
 
sory ze tak marudze ...ma ktos te schematy????
  
 
Masy komputera to piny 16, 20, 40, 60. Wszystkie brązowe. I nie sądzę, żebyś all of them miał walnięte.
  
 
niestety poddalem sie odstawilem auto do elektryka
a ten nie ma schematow, niedlugo bez auta bede miasiac
i doprowadza mnie to do szaluuu....wakacje bez auta...
help...
  
 
Schematy pałętają sie po wątkach na forum techn. Sam kilkanaście wrzuciłem. No i ofkors sa w książce WKiŁ.
  
 
okazalo sie ze mam wersje elektryki z essiego
co byl wyposarzony w fabryczny immobilaizer,
a niestety nie mam immobilaizera czytnika i kluczyka

mam pytanko czy dysponowalby ktos takim kompletem:
immobilaizer,czytnik+kluczyk,bez kluczyka tez moze byc
i tak musze wtedy zgrac kompa z nowym immobilaizerem.

Tyle problemow przez mala przeoczona pierdole...

  
 
Cytat:
2005-08-05 09:02:52, maly_smok pisze:
okazalo sie ze mam wersje elektryki z essiego co byl wyposarzony w fabryczny immobilaizer, a niestety nie mam immobilaizera czytnika i kluczyka mam pytanko czy dysponowalby ktos takim kompletem: immobilaizer,czytnik+kluczyk,bez kluczyka tez moze byc i tak musze wtedy zgrac kompa z nowym immobilaizerem. Tyle problemow przez mala przeoczona pierdole...


Czytnik kupisz na szrocie. kluczyki i programowanie (znaczny koszt) w zasadzie tylko w ASO. Musisz znaleźć warsztat dysponujacy FDS/WDS'em.