Dylemat, co założyć do Scenica?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Więc tak :
Renault Scenic 1998r, poj. 2.0, wielopunktowy, 8 zaworowy, metalowy kolektor, przebieg 94 tys.
Zamieżam tym bardzo długo jeździć (aż padnie), roczne przebiegi w granicach 30 tys.

I teraz co radzicie ?
Bo od 2 dni dzwonię , rozmawiam i zdania są podzielone, a ja jestem w rozterce
Czy założyć II gen., czy też za 2x tyle dać IV gen. ?
Na IV gen. mam fundusze , ale zastanawiam się czy warto tyle przepłacić w porównaniu do II gen. ?

Miło by mi było przeczytać opinie użytkowników Scenica z silnikiem jak u mnie.

Oraz porady Krakusów jaki wybrać warsztat.
Na razie po wielu tel., plus czytaniu opinii na tym i innych forach
chyba wybiorę firmę BKZ na Jana Pawła II.

Serce ciągnie w stronę sekwencji , ale kieszeń tupie i przypomina o mikserze , gdyby nie tak duża różnica w cenie , pewnie bym się nie zastanawial.

Bardzo proszę o porady, opinie i wsparcie duchowe
Bo decyzję muszę podjąć już w przyszłym tygodniu.
  
 
Polecam zakład na Ruczaju.
Jeśli powie że IVG to tą trzeba montować.
Jeśli IIG bedzie do przyjęcia, tą założy.
  
 
II gen. AL-700 + Emu4 cyl lub BINGO-S, oczywiscie klapa zabezpieczajaca w obudowie Filtra siwece zaklepane na 0.7 mm, bedziesz jezdzil dlugo i namietnie, Sekwencje odradzam z dwu powodow, CENA, oraz to ze auto to jezeli posiada komputer benzynowy firmy SIEMENS a zapewne tak jest, wtrysk benzyny nie jest sekwencyjny a fullgroup co znaczy ze wtryskiwacze pracuja parami.
Cena II gen, nie powinna przekroczyc 1400 - 1600 zl
Cena IV gen powinna sie krztaltowac 2900 - 3200 zl

Pozdrawiam