Kupno bmw e30

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam taki problem zamiezam kupic bmw e30 i niewiem jak mam sie do tego zabrac mam przeznaczonych ok 5 tys i sie zastanawiam czy znajde w dobrym stanie rocznik od 1988 (z szeroko lampo tylnio) czy sie skupic nad szukaniem bejcy starszo rocznikiem w idealnym stanie naco zwracac uwage przy kupnie w tych typach a moze macie jakies ciekawe e30 w tej cenie-oczywiscie moze byc tansza lub do drobnego remontu blach interesuje mnie tylko 2-dzwiowa wrazie czego piszczie gg 2942883
  
 
xxxogloszeniexxx Pozdrawiam


dosc dlugo tu siedzisz i nie wiesz ze nie dajemy ogloszen? chyba ze na priv

[ wiadomość edytowana przez: tolo84 dnia 2005-07-31 23:52:02 ]
  
 
witam jak chcesz 1.8 po 88r.to masz silnik m-40. tam jest słaba góra tzn. smarowanie wałka no i ten pasek rozrządu! musisz go posłuchać jak cyka albo metelicznie klepie[zależy od stopnia zużycia] to wałek do wymiany lub regeneracji no iniewiadomo co z resztą.wogóle jak ktoś niedbał o m-40 to ciągłe wydatki! ja polecam 320 lub 325 i m20 pozdro
  
 
juz nie jeden raz slyszalem ze silniki m10 sa jednak lepsze niz te m40, ciekawe czy to prawda...
  
 
Cytat:
2005-08-02 14:44:08, laz--e30 pisze:
witam jak chcesz 1.8 po 88r.to masz silnik m-40. tam jest słaba góra tzn. smarowanie wałka no i ten pasek rozrządu! ......wogóle jak ktoś niedbał o m-40 to ciągłe wydatki! ja polecam 320 lub 325 i m20 pozdro



hmm z wlasnych wydatkow na m-40 to mam tylko jeden wniosek jak jest problem z glowica pierwsze sprawdzic cisnienie oleju !!!, i pilnowac wymiany, u mnie wymienilem walek hydra i dzwignie i przyczyna zdechniecia w/w rzeczy byl wlasnie brak cisnienia

pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-08-03 22:46:44, JanekE30 pisze:
juz nie jeden raz slyszalem ze silniki m10 sa jednak lepsze niz te m40, ciekawe czy to prawda...



może dlatego, że wyciągają mniejszą moc z większej pojemnosci i mają łańcuch rozrządu