Kilka pytań o mk V

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jestem zielony bo dopiero go nabyłem i kilka rzeczy mnie zastanawia

Wskażnik paliwa ciągle pokazuje stan, popsuty czy tak ma być??

Temperatura na wolnych obrotach dochodzi do końca białego i nie chce iść dalej, nawet nie wiem czy wentylator działa nie jeżdże nim jeszcze bo nie mam rejestracji i nie wiem czy w trakcie jazdy się grzeje, ale na wolnych chyba powinien grzać się do normy, czyli środka, czy nie??

Prawy tylny błotnik oczywiście podgnity wkoło wlewu, da się kupić taką formę od przetłoczenia w dół czy trzeba cały błotnik nabywać??

Ile wytrzymują tylne amory?? Bo te zamontowane są motorcraft i wyglądają na oryginane

Jaki olej mu zalać?? na karteczce jest 15W ale firmy nie ma

Ile kosztuje pasek rozrządu z rolką??
 
 
Cytat:
2005-08-08 18:51:33, zajob pisze:
Jestem zielony bo dopiero go nabyłem i kilka rzeczy mnie zastanawia Wskażnik paliwa ciągle pokazuje stan, popsuty czy tak ma być?? Temperatura na wolnych obrotach dochodzi do końca białego i nie chce iść dalej, nawet nie wiem czy wentylator działa nie jeżdże nim jeszcze bo nie mam rejestracji i nie wiem czy w trakcie jazdy się grzeje, ale na wolnych chyba powinien grzać się do normy, czyli środka, czy nie?? Prawy tylny błotnik oczywiście podgnity wkoło wlewu, da się kupić taką formę od przetłoczenia w dół czy trzeba cały błotnik nabywać?? Ile wytrzymują tylne amory?? Bo te zamontowane są motorcraft i wyglądają na oryginane Jaki olej mu zalać?? na karteczce jest 15W ale firmy nie ma Ile kosztuje pasek rozrządu z rolką??



wskaznik nie opada po wylaczniu - tak ma byc
odnosnie wlewu- sa reperaturki ktore sie wstawia
odnosnie cen rozrzadu - to do kolegi slawas1
  
 
Mam jeszcze kilka pytanek:

Da się skrócić lewarek od biegów?? Nie będzie to miało dziwnych skutków??

Czy naba z mk4 pasuje do Mk5?? bo mam fajna kierownicę i nie chcę się z nią rozstawać
 
 
skrocenie lewarka nie powinno miec negatywnych skutkow
amorki - wazniejsza jest raczej ich skutecznosc niz wiek a ta mozna sprawdzic na szarpakach
a olej - to zalezy co mial wczesniej zalane ale jak duzy przebieg to lepiej mineral ew polsyntetyk, wazne co ma wlane teraz
  
 
a naba nie pasuje od mk4 do mk5
  
 
Olej był 15W40 chyba.

To jest mineralny więc nie ma innej opcji chyba, Pytanie tylko jaki??
Do mk4 lałem ELF sporti sri czy cos w tym stylu 15 w 40, Co wy lejecie i jaki olej jest dobry??

Jest tego troche na forum, sory, nie było pytania

[ wiadomość edytowana przez: zajob dnia 2005-08-08 21:34:41 ]
 
 
mobil1 ale syntetyk
  
 
miał mineralny więc naleje mineralny, jak cena mnie nie przerazi to Mobil

Jeszcze kwestia temperatury, na wolnych obrotach powinien grzać się do stanu, czy nie?
Bo coś czuję że termostat do wymiany
 
 
Jeżeli to silnik CVH 1.4 lub 1.6 8 zaworowy to wymiana rozrządu pasek od 40zł Dayco , 80zł Gates , napinacz SKF około 100zł ,. termostat w granicach 30zł. Olej Elf sporti 15w 40 mineral też jest dobry a cena porównywalna do minerala Mobila 15w 40.Co do temp po pewnym czasie powinna dojsc do połowy może troszkę więcej i tak się utrzymywać oprócz termostatu może byc walniety czujnik od wskazan na zegary koszt w cvh około 25zł i dlatego mało pokazuje.
  
 
A ten czujnik na zegary nie jest razem z termostatem? Gdzie mam go szukać?
Jak ma się do tego wszystkiego wentylator? Będzie się włączał czy nie?

Czujnik coś tam pokazuje, jak włączam ciepły nawiew to temperatura spada


 
 
czujnik wkrecony jest w glowice ponizej obudowy termostatu na klucz chyba 13 zobazc jaki masz kolorek tego czujnika