| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
vital MK VII 1.6 16v WN | 2005-08-06 20:18:57 Czy u wszystkich jest tak, że czarny plastik na zegarach nie prześwituje? Bo rozgrzebałem wszystko, a okazuje się, że nic światło z latarki nie przechodzi przez to czarne gów... Zegary z MK7, z elektronicznym licznikiem. Z góry dzięki za pomoc. |
borys KOMBIca Konin | 2005-08-06 21:06:40 czyli sie mylilem ........... no ale elektronicznych zegarow nie rozbieralem jeszcze ![]() |
vital MK VII 1.6 16v WN | 2005-08-06 21:43:35 |
vital MK VII 1.6 16v WN | 2005-08-06 21:45:26 |
vital MK VII 1.6 16v WN | 2005-08-06 21:50:09 Borys, a u ciebie pod światło przęswitywały tarcze? |
borys KOMBIca Konin | 2005-08-06 22:35:45 tak :/ |
vital MK VII 1.6 16v WN | 2005-08-07 13:03:09 No, to już po sprawie. Nakombinowałem się, ale podłączyłem zgodnie ze wskazówkami Wilka podświetlenie od góry
Efekty co prawda będą widoczne dopiero wieczorem, ale działa, a to najważniejsze. Postaram się wrzucić jakieś zdjątko, ale niestety będzie z telefonu. P.S. Dzięki ogromne Misiolinowi za wskazówki i cierpliwość oraz Wilkowi za linka. |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2005-08-07 15:31:17 a ja mam pytanie z innej beczki (wiem, ze bylo ale nie moge znalesc...): rozbieralem liczniki, wskazowki pozaznaczalem elegancko... po skonczonej robocie wsadzilem spowrotem wskazowki w poprzedniej pozycji i wskazowki od paliwa i temperatury zaczely samoistnie isc w gore... po kilku ponownych przelozeniach jako tako od paliwa mi sie udalo ustawic... ale od temperatury za cholere nie moge!! caly czas jest na dole a jak sie rozgrzeje silnik to wskoczy ponad te biale pole na dole... jak ją ustawic?? gdzies kiedys czytalem, ze jakś zworke gdzies w sadzic, czy cos takiego... |
borys KOMBIca Konin | 2005-08-07 16:44:19 apacz_mk7 - sam robils tarcze zagarka? masz ja w pliku na kompie? ![]() |
vital MK VII 1.6 16v WN | 2005-08-07 16:58:52
Mam tak samo. Właśnie z tym walczę. Trzeba przytrzymać igłę, na którą się nakłada wskazówkę i niestety metoda prób i błędów. A poza tym zdążyła mi się sfajczyć już jedna z 7 diod. Teraz ją wymieniłem, ale nie wiem czy coś jest nie tak z prądem, czy to tylko przypadek. |
Hetmann Chrysler Grand Voyager Świdnik | 2005-08-08 14:43:25 ponawiam prośbę:
przeslij mi szblon zegarka.... aadam_sz@o2.pl thx |
vital MK VII 1.6 16v WN | 2005-08-09 00:08:57 |
sim_on Sympatyk FEFK Ford Escort Kraków-Bronowice-Birmingham | 2005-08-10 18:04:01
a moze mi ktos to przetłumaczyc(to zo jest w linku) |
vital MK VII 1.6 16v WN | 2005-08-10 20:38:57
No chyba nazwa linka mówi za siebie: podświetlenie zegarów od góry, gdzie zamiast fabrycznych żarówek są diody. Pod linkiem są diody 12v , albo jeszcze bez rezystorów. Możliwe jest też podświetlenie zza tarcz, ale u mnie akurat tarcze są nie prześwitujące, jak np. u kolegi Borysa. [ wiadomość edytowana przez: vital dnia 2005-08-10 20:40:06 ] |
sim_on Sympatyk FEFK Ford Escort Kraków-Bronowice-Birmingham | 2005-08-10 21:26:18 vital to ze jest to podswietlanie od gory to wiem tylko na tej stronie jest po niemiecku i tego nie rozumie. |
vital MK VII 1.6 16v WN | 2005-08-11 00:55:13
Ja tam po obrazkach załatwiałem sprawę. Wyjmujesz zegary, wyjmujesz z nich oryginalne żarówki, wiercisz otwory w plastiku od góry i pakujesz w nie diody. Jeśli chcesz to robić, to tu są porady: 1. demontaż deski rozdzielczej 2. zmiana podświetlania zegarów W tej drugiej kolega Borys robił podświetlanie zza tarcz, ale zasada podłączenia diod jeest taka sama. P.S. Aaa, i jeszcze jedno - oszukałem we wcześniejszym poście. Tam są diody 12V, albo ZWYKŁE, ale jeszcze bez rezystorów. Do 12 oporniki nie są potrzebne.
[ wiadomość edytowana przez: vital dnia 2005-08-11 00:56:21 ] [ wiadomość edytowana przez: vital dnia 2005-08-11 00:59:17 ] |
misiolino ![]() Opel Signum prawie f ... Miasto Soli Wieliczka | 2005-08-11 08:07:45
Wow jestem zaszczycony Dzięki.
A tak poważnie to po to tu jesteśmy żeby sobie pomagać w kupie łatwiej kupy nikt nie ruszy. |