Silnik,skrzynia,most(przelozenie)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam.kiedys mialem 131 supermirafiori.nie mam pewnosci czy 1.4 czy 1.6.na silniku sa numery 131CC.0 copokazuje,ze jest to raczej 1,4.na skrzyni 131BB1A 1005.czy to skrzynia od 1,4?mam ta skrzynie teraz u siebie,silnik 2,0 i most orginalnieod 1,6ohv.jak by to sie teraz mialo do vmax i innych osiagow?pozdrawiam
  
 
czy ktos mi pomoze?please
  
 
Zmierz skok tłoka będziesz wiedział , co do numerów na skrzyni, to wątpię, by ci ktoś wywróżył niestety - sprawdź z GPS
  
 
w tym zestawieniu tak "na oko" to jedynka jest bardzo krotka,2 spokojniepod 90km/h,3 ponad 120,4 sporo ponad 150,5........w dodatku jeszcze obrotomierza nie posiadam.a i gaznik 32 adf
  
 
numer skrzyni jaki podales wystepowal np u mnie w obydwu argentach 2.0 dohc, z tym ze mysle ze 131 dohc 1400 mial ta sama skrzynke tylko most zamiast 3.73 byl 4.44 czy jakis tam podobny, generalnie w 'duzych" piatkach fiata biegi od 1 do 4 byly te same, roznice byly w 5 biegu ale raczej niewielkie typu 0.83 do 0.87 o ile pamietam, w malych piatkach bylo chyba podobnie

jedynka we wszystkich skrzyniach z dohc wzdluznego wydaje mi sie byc za krotka, podobne uwagi ma tez kilku moich znajomych majacych podobne auta


[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2007-12-20 22:44:44 ]
  
 
most z 1,6 to 3,9:1. Przelozenie jak w racingu, najkrotsze stosowane w cywilnych 131 z dlugoskokową dwulitrowką. Jesli masz pod maską 2.0 to 32 jest za malym gazniczkiem. Na 34 nabralby wiecej wigoru. A co do skrzyni - nie potrafie Ci odpowiedziec jakie masz przelozenia.
  
 
aha...czyli szykuje sie przekladka mostu od argi,ktora posiadam z oczywista przerobka.poniewaz most i tak mam chyba krzywy.ale most od argi nie jest przypadkiem troche wezszy?
  
 
Cytat:
2007-12-21 21:37:37, andrzej131 pisze:
aha...czyli szykuje sie przekladka mostu od argi,ktora posiadam z oczywista przerobka.poniewaz most i tak mam chyba krzywy.ale most od argi nie jest przypadkiem troche wezszy?

w argentach ponoc byly mosty 4,1 i napewno 3,7. Tylko ze z przekladka mostu od argenty nie jets tak slodko - musisz zastosowac krotsza tylna czesc walu napedowego, dorobic mocowania krotkich drazkow reakcyjnych i drazka panharda.