Wyciagniecie szyby

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam taki problem chcialbym przyciemnic tylnie szyby i bardzo chcialbym sie zabrac do tego po przez wyciagniecie szyby z dzwi mam z tym problem jestem nowicjuszem w tego typu akcjach i chcialbym porady dochodze do miejsca gdzie odkrecam oslone dzwi sciagam klamke korbe od szyby i co dalej?

przeszukaj forum - ktorys z kolegow bardzo dobrze to opisal

chyba nawet w tej kategorii byl watek o ciemnych szybkach i tam byl opis
szukaj postow kolegi pawkaluga

[ wiadomość edytowana przez: PUNIU dnia 2005-08-12 07:27:36 ]

Robiłem to z przednimi MK5, ale tylne chyba podobnie....
Ściągasz tapicerkę (uwaga na zawleczkę korbki), wyciągasz uszczelkę szyby, odkręcasz śruby mocujące szybę od prowadnic (2 sztuki przy opuszczonej szybie do połowy, na samym dole szyby), wyjmujesz szybę (pod kątem z lekkim obrotem). Zapamiętaj, jak były przykręcone te śruby, później jak je tak samo wkręcisz, nie będziesz musiał ustawiać na nowo szyby. Być może będziesz musiał wykręcić wewm część lusterka (ten plastik od wewn na 1 wkręt +2 zaciski-nie urwij...) bo wchodzi on w uszczelkę.To tak w skrócie

Cytat:
2005-08-12 07:43:46, surec pisze:
Robiłem to z przednimi MK5, ale tylne chyba podobnie.... Ściągasz tapicerkę (uwaga na zawleczkę korbki), wyciągasz uszczelkę szyby, odkręcasz śruby mocujące szybę od prowadnic (2 sztuki przy opuszczonej szybie do połowy, na samym dole szyby), wyjmujesz szybę (pod kątem z lekkim obrotem). Zapamiętaj, jak były przykręcone te śruby, później jak je tak samo wkręcisz, nie będziesz musiał ustawiać na nowo szyby. Być może będziesz musiał wykręcić wewm część lusterka (ten plastik od wewn na 1 wkręt +2 zaciski-nie urwij...) bo wchodzi on w uszczelkę.To tak w skrócie

ja w 3d nie wyciagalem uszczelek do wyjecia szyby tylko jedna to na dole szyby co zbiera syfek z szyby jak ja chowasz

Panowie ale z tyłu inaczej jest szybka zamocowana bo inne prowadnice nic się nie odkręca i tu jest problem.