ELO-witam wszystkich jestem w sumie nowy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
w pierwszych slowach chcialem przeprosic za to ze wparowalem juz wczesniej wyskoczylem z tematem reperaturek do omesi A ktory z reszta gdzies przepadl i nadal niewiem nic na ten temat,zaczne od tego ze od jakichs 2 miechow jestem szczesliwym posiadaczem omesi A 2,0 CD DIAMANT o dzwiecznej nazwie HONORATKA ( jako ze nabyta zostala w imieniny honoraty). autko jest z 92 roku od niedawna w polsce , przedemna w niemczech byl tylko jeden wlasciciel 68 letni dziadek ktory ja kupil i pieknie dla mnie zachowal-autko jest w kolorku platynki:) jestem cholernie zadowolony-ma sie rozumiec z przyczyn ekonomicnych juz jest zagazowane co wcale mnie niemartwi :P ( fotki jak zrobie napewno wysle ) a propos mam takie 2 pytanka: jedno juz poruszylem OD CZEGO MOZNA WPAKOWAC REPERATURKI OKRAGLE NA TYL ?? bo widzialem ze sa takie na zdjeciach-a jak widze z jednej strony pojawil sie kolo drzwii taki jeden rudy maly gosc:P wiec predzej czy pozniej bede musial to zrobic a z tego co mi sie zdaje okragle blotniki sa odporniejsze na korozje:) a drogie CZY KTOS JUZ ROZBIERAL ZEGARY TAK ZEBY SIE DOSTAC DO ICH OSWIETLENIA?bo zaroweczka mi jedna sie przepalila a jak juz otworze to chce wpakowac niebieskie zaroweczki-pozdrawiam goraco SHAQ
  
 
1) reperaturki - nie wiem
2) zegary - szukaj na forum - temat przerobiony dogłębnie

Pzdr.

-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
  
 
Witaj , gratulacje właściwej decyzji, nie masz jak Omega, no może z wyjątkiem B . Tu zaraz na twarzach asiarze, ale coż im pozostaje. Pozdrawiam i mam nadzieję, że dołączysz do nas na zlocie. Janusz
  
 
Helo!!! Witamy witamy!
Mam nadzieję, że na dłuzej
Nie będę się rozczulał - do zobaczenia w kwietniu na IV LOB PArty
  
 
ja w kwestii formalnej.

reperaturki sam kupowałem w krakowie i takowe z całą pewnością występują. dotyczy to oczywiście tylnych błotników w wersji oryginalnej. jesli masz dobrego blacharza to dorobi takowe w dowolnym kształcie.

jeśli chodzi o zegary: z tego co pamiętam przykręcone są na dwóch śrubach powyżej szybki. trzeba też zdjąć pokrętło świateł przy pomocy wąskiego śrubokręta /wciskając go od dołu pokrętła/
trzeba też wyjąć cały przełącznik świateł bo pod nim jest trzecia śrubka. następnie zdjąć całą maskownicę zegarów i odgręcić je i odlaczyć przewody zasilające.
opis może nie być dokładny bo już o omesi zapomniałem.
  
 
Witam !!!
Jak tak dalej pujdzie to założymy lubelski oddział klubu napewno kiedyś trzeba lokalnego spota zorganizować
  
 
Jako tutejszy (czyt. Z Lublina) jestem za!
  
 
Jest nas już trzech a to jest SIŁA
  
 
Witam

Gratuluję udanego zakupu. Jeżeli chodzi o zegary to daj maila i wyślę ci instrukcję jak je wyjąć bezboleśnie. fakt, że po niemiecku ale z ilustracjami. Nie ma siły że by tego nie zrobić. Sam to robiłem sprawdzone w 100%

Pozdrawiam