Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2005-08-13 12:03:43 witam!!
dzisiaj bylem na zmierzeniu w koncu cisnienia na cylindrach, bo mi nierowno chodzi silnik i troche paliwa za duzo spali.... wynik zastanawiający cholernie: 1 cylinder: 10 atm. 2 cylinder: 13 atm. 3 cylinder: 13,5 atm. 4 cylinder: 14 atm. Mechanior zalecil, zebym zaczął szukac dobrej uzywanej glowicy... a ja bede musial niedlugo swoją zwalic z silnika ![]() ![]() |
eres Warszawa | 2005-08-13 15:28:00 a jak pierdzionki?? |
![]() pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2005-08-13 18:13:10 znalazlem taka glowice do mojego, jak narazie jest 180 zł, zobaczy sie jeszcze czy nie podskoczy...
opis glowicy: Głowica była planowana, ma wymienione uszczelniacze. Zawory i gniazda zaworowe były szlifowane. Głowica jest w pełni sprawna. Real foto. ![]() ![]() ![]() i jak?? ojczulek powiedzial mi, ze sie oplaca... |
![]() pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2005-08-13 18:51:47 mechanior ktory ogladal silnik powiedzial, ze pierscienie dobre i prawdopodobnie mam wypalone gniazdo zaworowe, bo to najczesciej sie dzieje w fordach, bo zawory podobno rzadiej sa winne. No i mam jeszcze do wymiany walek rozrzadu i chydropopychacze, bo mi silnik klepie glosnij niz jakis przedpotopowy diesel!! ![]() |
![]() pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2005-08-13 18:59:50 no jak zdejme glowice to beda ogledziny dokladne ![]() ![]() |
eres Warszawa | 2005-08-13 19:03:13
wszystkie opcje są możliwe dopóki nie zdejmiesz głowy więc do dzieła |
![]() pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2005-08-13 19:08:36 zebym to ja sie jeszcze na tym troche znal... to nie motor, gdzie silniki rozbieralem na czynniki pierwsze ![]() ![]() ![]() |
![]() WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2005-08-13 20:17:01 A ta głowica na fotkach, to trochę za dużo nagaru ma na rozrządzie IMO. Albo kiepski olej, albo dmuchało. Sprawdziłbym tez oprócz zaleceń Eresa drożność kanałów olejowych. |