wiec
dane
-silnik 1.8 105KM, rok 95 , licznik 120 [lub 220

]
-nie bierze oleju
- nierówna praca na biegu jałowym
- równa praca na wyższych obrotach
- czasem czuje spadek mocy, muli sie, ale nadal moge
wyprzedzać
wiem ze to pierwszy cylinder ponieważ po uruchomieniu silnika na 30 sec, na kolektorze wydechowym od cylindra 1-go jest zimny, ad od reszy gorący
po zdjciu kabla WN z 1-go cylindra nie ma wiekszych zmin w pracy silnika, lecz minimalne są
po zdjeciu kabla a innych cylindrów silnik sie dusi i gaśnie[ potwierdzenie złej pracu pierwszego cylindra]
na razie robie teoretyczne rozeznanie przed ramontem
wiem że tema już był, ale nie znalazłem odpowiedzi jaka by mnie sadysfakcjonowała

i rozwiązań ludzi jakich taki problem spotkał
nie robiłem jeszcze pomiaru cisnienia, ale wiem że od tego trzeba zacząc
moje wnioskowanie kierują na zawór,
prosze o porady, wiem że to może być tysiące rzeczy, jakie mogą sie zaliczć na ten problem, ale kilka osób pewnie znalazło rozwiązanie u siebie, może i u mnie jest podobne
wiem, juz kończe, kończe