Gleba musi być...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak musi, to musi Wziąłem sobie to do serca i oto efekty:


Tył jak na razie siedzi na serii, ale też w krótce będzie niżej, a przód jak widać Niestety nie wiem dokładnie ile usiadł, bo zapomniałem pomierzyć przed i po zmianie sprężyn Ale ważne, że fajnie wygląda
  
 
Proponowałbym zrobić fotki w jakiś słoneczny dzionek wtedy będzie to widać dokładniej ale i tak jest oki
  
 
Wyraźniejsze fotki będą. Te były robione na szybko.
  
 
tylo aluskow brakuje jeszcze tutaj...
  
 
odrazu lepiej....teraz tył się dorówna do przodu i będzie dopiero cool
  
 
Będzie Tył też w krótce usiądzie. Pytlar, zafunduj mi jakies fajne aluski to chętnie założę
  
 
mam nadzieje ze nic ci tam juz nie swiszczy w kole?
  
 
Nom, gleba musi być, ładnie jest. Tylko zapodaj nieco lepsze fotki.
  
 
Nio, fajnie, powoli... jeszcze tył, aluski... na wszystko przyjdzie pora, ale jest fajnie
  
 
Wojo dobrze mówi, na wszystko przyjdzie pora, na lepsze fotki też KriSSo Aha i jeszcze jedno... Liked, WIELKIE DZIĘKI za pomoc z tymi sprężynami A z kołem już jest ok, zdjąłem, założyłem i już nic nie świszczy, ani nie stuka
  
 
Coraz bardziej sie skuszam na glebe po tym jak widze taki zapal wiekszosci na forum ... ale ciagle mnie nurtuje pytanie jakie to sa koszty ?? zeby obnizyc mkVII i to combi ... no i ile i co na tym zyskam dokladnie ...
  
 
tez chetnie bym obnizył ale mam jedno pytanko, mocno trzesie na wertepach?
  
 
koszty zależą od wielu rzeczy.....trzeba się zdecydować czy nówki czy używki.....i teraz jeżeli wybieramy używki to koszt kompletu sprężyn to ok. 250zl, kompletny kit czyli amorki i sprężyny to 500zl.......kwestia tylko znaleźć coś takiego do swojego auta......i tu odrazu mówię że ogólnie do essika jest mało używanych sportowych zawiasów, ale czasami coś się trafia, jednak do combi to już prawdziwa rzadkość

przeważnie jak już coś jest do essika to do mk5/6, mk4 i mk7 zdecydowanie rzadziej.....

jeżeli ktoś chce kupić nówkę to za kpl. sprężyn trzeba będzie zapłacić ok. 500zl za supersporta czyli raczej dolna półka po nawet 800zl za KAW.....kompletne kity zaczynają się od około 1000-1200zl......oczywiście supersport, a kończą się.....hmm....właściwie ciężko powiedzieć jaki jest najdroższy zawias do essika ale za dobrego gwinta trzeba dać nawet ponad 4000zl.......
nówkę kupimy oczywiście do każdego essika, kwestia wyboru ceny

Jeżeli chodzi o twardość to zależy......jak założymy sportowe sprężyny na seryjne amory to autko będzie trochę twardsze....ale nie będzie beton......kompletne kity są twardsze.....ale to też wszystko zależy od producenta....jeden robi miękkie a drugi twarde.....np. Jamex jest dość miekki a KAW to bardzo twarda firma....

oczywiście na seryjne amory nie powinno się zakładać sprężyn obniżających mocniej niż 40mm, ale ogólnie polecam kupić sportowy kit, ponieważ jazda jest wtedy całkiem inna

a co daje sportowy zawias ?? myślę że dwie fajne rzeczy lepsze prowadzenie i poprawę wyglądu auta.....moim zdaniem nic tak dobrze nie wygląda w aucie jak solidna gleba
  
 
Witam wszystkich! Z tego co widze w moim escorcie to mam zalozone oryginanlne zawieszenie z rs 2000 z 5 cio stopniowa regulacja! gleba jest konkretna a o drogi klei sie niesamowicie... ale trzeba uwazac na kratery w drogach
  
 
Chyba micab już wszystko obszernie opisał Jeżeli chodzi o wertepy inne dziury na drogach, to wiadomo, że bardziej rzuca niż na seryjnym zawieszeniu. Ale wystarczy się trochę nauczyć jeźdźić na glebie Ja niestety nie mam aż tak twardo jakbym chciał, bo mam sprężyny Jamex na seryjnych amorach, ale z czasem przyjdzie coś twardszego
  
 
Cytat:
2005-07-29 08:31:54, beniobb pisze:
Witam wszystkich! Z tego co widze w moim escorcie to mam zalozone oryginanlne zawieszenie z rs 2000 z 5 cio stopniowa regulacja! gleba jest konkretna a o drogi klei sie niesamowicie... ale trzeba uwazac na kratery w drogach


ale w RS nie było żadnej regulacji zawieszenia
  
 
Cytat:
2005-07-29 08:31:54, beniobb pisze:
Witam wszystkich! Z tego co widze w moim escorcie to mam zalozone oryginanlne zawieszenie z rs 2000 z 5 cio stopniowa regulacja! gleba jest konkretna a o drogi klei sie niesamowicie... ale trzeba uwazac na kratery w drogach



łoj, a skąd u kolegi 185KM?
  
 
a ja dodam ze wymiana sprezynek trwala okolo godzinki moze nawet mniej
  
 
no wiec seria 150 + modul na 185 + jeszcze stożek i przelotowy układ wydechowy z strumienica... tak do konca nie jestem pewien ile jest dokladnie moze powyzej 185, "hamownia prawde mi powie"
  
 
Cytat:
2005-07-29 23:13:03, beniobb pisze:
no wiec seria 150 + modul na 185 + jeszcze stożek i przelotowy układ wydechowy z strumienica... tak do konca nie jestem pewien ile jest dokladnie moze powyzej 185, "hamownia prawde mi powie"



brutalna ale powie