Wzrost mocy(pytanie)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jakie maja koledzy patenty na poprawę osiągów 1,6 16V 90KM Mk VI? Dodam, że silnik jest 2000 km po kapitalce. ::

[ wiadomość edytowana przez: czubek dnia 2005-08-13 23:47:48 ]
  
 
Cytat:
2005-08-13 23:33:09, czubek pisze:
Jakie maja koledzy patenty na poprawę osiągów 1,6 16V 90KM Mk VI? Dodam, że silnik jest 2000 km po kapitalce. :: [ wiadomość edytowana przez: czubek dnia 2005-08-13 23:47:48 ]



pytanie zasadnicze ile chcesz na to stracic
  
 
za te pieniadze co wydales na remont kapitalny trzeba bylo szukac 2l
  
 
Cytat:
2005-08-13 23:33:09, czubek pisze:
Jakie maja koledzy patenty na poprawę osiągów 1,6 16V 90KM Mk VI? Dodam, że silnik jest 2000 km po kapitalce. :: [ wiadomość edytowana przez: czubek dnia 2005-08-13 23:47:48 ]


trzeba było przed remontem się zapytać to przy rozłożonym silniku by się coś wykombinowało...tera to jeździj na serii ajk po remoncie jest to może ma z 85 KM...i tak wiele nie uzyskasz z tego silnika...a juz na pewno nie niskim kosztem..zresztą temat wałkowany juz an forum..wystarczy trochę poszukać...
  
 
Cytat:
2005-08-14 03:05:02, VinCe pisze:
trzeba było przed remontem się zapytać to przy rozłożonym silniku by się coś wykombinowało...tera to jeździj na serii ajk po remoncie jest to może ma z 85 KM...i tak wiele nie uzyskasz z tego silnika...a juz na pewno nie niskim kosztem..zresztą temat wałkowany juz an forum..wystarczy trochę poszukać...



'moc - prawdopodobnie 140 KM' - op. cit.
  
 
Przed remontem bardziej zależało mi na naprawie uszkodzeń i reanimacji autka niż na poprawie osiągów. Jakbym wiedział, że silnik padnie to nie kupował bym tego auta: możecie wierzyć nie planowałem tego!!!!
Teraz jak ogarnąłem całość problemów to zacząłem się zastanawiać nad poprawą osiągów. Oczywiście za jak najmniejsze kwoty.
Nie mam bladego pojęcia w temacie, dlatego pytam fachowców.
Z góry dziękuję za resztę ironicznych uwag
  
 
W innym wątku widziałem 1,6 EFI 106 KM. Czym się różni od mojego?
  
 
Tym, ze ma 8 zaworow i jest to starsza, ale udana konstrukcja

Zetec 1.6 - to dla mnie porazka. Ze tez sie tak na normy spalin ustawili, spokojnie by ten silnik dawal ze 110 koni
  
 
No, to sprawa jest banalna: wywalam jeden wałek, zostawiam 8 zaworów i po bólu
  
 
no, to uzyskałem wyczerpujące informacje
  
 
Cytat:
2005-08-16 20:28:56, czubek pisze:
no, to uzyskałem wyczerpujące informacje



tanim kosztem nic nie zyskasz imho
  
 
Cytat:
2005-08-16 20:28:56, czubek pisze:
no, to uzyskałem wyczerpujące informacje


a napisałeś ile chcesz na to przeznaczyć??? Bo chyba nie..co mamy Ci napisać?? masz min.10tyś ładuj turbo..choć i tak nie warto do tego silnika... a jak masz 50 pln to sobie zalej Shell Vpower racing 99+..starczy Ci na 10 l i bedzisz miał tuningi...