Dymi z rury wydechowej przy gazowaniu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco

Jest to silnik benzynowy 1.6 Gdy zwiększam obroty, to z rury wydechowej wydobywa się siwy dym. Jest to używany samochód, zauważyłem też , że ktoś grzebał przy pasku rozrządu. Czy to może być tym spowodowane?
  
 
a jaki to silnik zetec czy moze 1,6 cvh ?
  
 
a plynu chlodniczego nie ubywa?
  
 
moze masz do wymiany uszczelniacze zaworow do wymiany a czy bierze cos oleju ??
  
 
Oleju nie ubywa. Płynu chłodniczego też.
  
 
a moze potrzebna jest regulacja gaznika jesli to wersja gaznikowa???? napisz cos wiecej na temat tego silnika
  
 
To jest silnik zetec 16v 90km efi
  
 
to dosc dziwne .... zmierz kompresje .. moze alales jakiejs zlej banzyny??
  
 
No właśnie to dosyć dziwny problem, bo przy niskich obrotach nic się nie dzieje. Dopiero po przygazowaniu bardzo dymi.
  
 
ja tez mam cos podobny problem i wina lezy w ustawieniu paska rozrzadu wystarczy przestawic kolo i bedzie juz sie nie pokrywalo ze znakami
  
 
Dziękuję za radę, spróbuję wyregulować ten pasek.
  
 
Pozwólcie, że podbiję ten temat gdyż mam podobny problem.
Różnica jest jednak taka, że moja essinka dymi na zimnym silniczku .
Essinka z 11.95, Kombi GHIA
Silnik to 1.6 ZETEC.
Może panikuję i to jest normalne

Z góry dziękuję za pomoc.

[ wiadomość edytowana przez: yrek76 dnia 2005-08-16 19:17:51 ]
  
 
up - HELP
  
 
uszczelniacze do wymiany,.
  
 
Ostawiam uszczelniacze, to często bywa w Fordzikach. ...a olej napewno będzie brał. Ile przejechałeś że piszesz że nie bubywa ?

  
 
Olejek ubywa ale to normalne, mam zalany GTX Magnatec 5W .
A może coś bardziej optymistycznego, i ile taka naprawka moze kosztować
  
 
Cytat:
2005-08-16 18:53:17, yrek76 pisze:
Pozwólcie, że podbiję ten temat gdyż mam podobny problem. Różnica jest jednak taka, że moja essinka dymi na zimnym silniczku . Essinka z 11.95, Kombi GHIA Silnik to 1.6 ZETEC. Może panikuję i to jest normalne Z góry dziękuję za pomoc.



To zależy od koloru dymienia. Choć zużyte uszczelniacze trzonków zaworów bardziej daja znać o sobie przy rozgrzanym motorku.
  
 
wilku moze byś mi pomógł bo widziałem raz na forum taki sam wątek tylko że ktoś (wydaje mi sie że ty) napisał co sie dzieje jak na jakiś kolor dymi gdy jest silnik zimny i sie go zapala bo ja mam 1,6 , 105 KM kmV no i tez gdy rano odpale po jakies przerwie 2, 3 dni gdy go nieodpalam wcale to pujdzie chmurka jasn-=niebieskiego dymu... słyszałem że to norma w tych silnikach w takim wieku no ale... i po chwili juz idzie good wszytsko.. zero dymu
  
 
Cytat:
2005-08-16 18:53:17, yrek76 pisze:
Pozwólcie, że podbiję ten temat gdyż mam podobny problem. Różnica jest jednak taka, że moja essinka dymi na zimnym silniczku . Essinka z 11.95, Kombi GHIA Silnik to 1.6 ZETEC. Może panikuję i to jest normalne Z góry dziękuję za pomoc. [ wiadomość edytowana przez: yrek76 dnia 2005-08-16 19:17:51 ]



U mnie lekko dymi przy odpaleniu na zimnym silniku (po nocy) potem spokoj a uszczelniacze zaworow mam prawie noweczki wiec sie tym nie martwie
  
 
Cytat:
2005-08-17 18:10:20, WilK pisze:
To zależy od koloru dymienia. Choć zużyte uszczelniacze trzonków zaworów bardziej daja znać o sobie przy rozgrzanym motorku.



Kolorek jest biały, a dymi tylko na zimnym silniczku po nocy.