| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Stahu LOB WETERAN ![]() MV6 wieś z tramwajami | 2005-08-16 22:49:19 Ostatnio się tym bawiłem. Pod samochodem trzeba szukać, mniej więcej na środku, nad wałem, po linkach najlepiej szukać. Żeby się do niej dobrać trzeba wał opuścić (kilka śrubek). z tym że nie jest to śruba regulacyjna. żeby ręczny podciągnąć/regulować trzeba zdjąć koła i tam się bawić, po uprzednim poluzowaniu linki wyżej wymienioną śrubką. ----------------- Stahu |
stanislaw Omega A- B kombi Wlkp. | 2005-08-17 01:19:06 Stahu, a czemu ma służyć to poluzowanie linki?
O regulacji ręcznego bardzo wyczerpująco pisał kilka dni temu Gieroy. Gudzy, zwal koło od strony kierowcy i jak pisze Gieroy ustaw bęben otworem na godz.12, może nawet z minutami, przyświeć sobie latarką w ten otwór,zauważysz srebrzystoszarą zębatkę. Włóż śrubokręt w otwór i niczym Kwinto, delikatnie pociągaj nim( o ile dobrze pamiętam, prawą szczękę tzw. współbieżną) w dół. By się upewnić w którą stronę ciągnąć śrubokręt,podnieś dźwignię ręcznego o kilka ząbków, tak by szczęki dochodziły do bębna ale można było nim poruszać.Śrubokręt w otwór,jeśli po dwóch, trzech ruchach zębatka stawia opór znaczy że w tą stronę należy ciągnąć. Dźwignia w dół i możesz regulować. Lewą szczękę tzw.przeciwbieżną, pociągamy zębatkę w przeciwnym kierunku. Z drugą stroną sobie poradzisz. Pozdrawiam. Stanisław |