Jak rozpoznać jaki typ silnika mam w samochodzie?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.

Mam problem z rozpoznaniem jakiego typu mam silnik.
Ford escort clx 5 drzwiowy z 01.11.1994r - jest to jakaś przejściówka.
Silnik mam 1.4 ale nie wiem czy wtrysk pełny czy mono.
Na tabliczce przy silniku nie pisze jaki silnik dokladnie.
Może są jakieś cechy szczególne.

Proszę o pomoc.
  
 
podaj VIN
  
 
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=60831543
To jest 1.4i na pełnym wtrysku.
  
 
A przy monowtrysku masz na srodku nad pokrywą zaworów taki wielki okrągły talerz plastikowy czrnego koloru jest to filtr powietrza po tym poznasz mono
  
 
w 11/94 były już tylko EFi czyli wielopunkt
  
 
wpisz tutaj swój VIN. Wyświetlą Ci się szczegółowe informacje nt. auta
null
  
 
Cytat:
2005-08-16 22:59:50, kris1981 pisze:
wpisz tutaj swój VIN. Wyświetlą Ci się szczegółowe informacje nt. auta null


Kris, gdzie znajde VIN auta ?
  
 
Cytat:
2005-08-17 07:47:38, Diabelek pisze:
Kris, gdzie znajde VIN auta ?



Juz ok znalazłam w dowodzie rej., ciemna masa ze mnie
  
 
Ale radość sprawdziłem mojego Escorcika i:
Manufacturer -------------> Ford-Werke Aktiengesellschaft, Koeln, Germany
Model line ---------------> Escort/Orion
Body style ---------------> Estate 4/5 doors
Approx. production date --> 2000/05

I produkowany nie w Płońsku
  
 
Cytat:
2005-08-17 13:28:27, orczyk pisze:
Ale radość sprawdziłem mojego Escorcika i: Manufacturer -------------> Ford-Werke Aktiengesellschaft, Koeln, Germany Model line ---------------> Escort/Orion Body style ---------------> Estate 4/5 doors Approx. production date --> 2000/05 I produkowany nie w Płońsku



niestety niemilo Cie zaskocze -->Plonsk
budy pochodza z niemiec ale montowane juz u nas
  
 
raczej jednak w Płońsku /w 2000 nie robili już na zachodzie escorta/
  
 
No to lipa z tego co wynika z Vinu. No to już wiadomo skąd rdza pod spodem
  
 
Cytat:
2005-08-17 13:33:41, orczyk pisze:
No to lipa z tego co wynika z Vinu. No to już wiadomo skąd rdza pod spodem



nie lipa tak jak napisalem
szkielety aut powstaly w niemczech ale cala reszta zostala zmontowana juz w Polsce (tak to chyba wygladalo)
  
 
Cytat:
2005-08-17 13:31:05, slawas1 pisze:
raczej jednak w Płońsku /w 2000 nie robili już na zachodzie escorta/



Robili, ale nie u Niemców
  
 
No właśnie ja mam podobne pytanie. Jak mam poznać czy mój TD ma 90 czy 70KM. Autko z 2000 roku.

Papciu
  
 
Cytat:
2005-08-19 11:32:02, papciosmurf pisze:
No właśnie ja mam podobne pytanie. Jak mam poznać czy mój TD ma 90 czy 70KM. Autko z 2000 roku. Papciu


Wiem że moja odpowiedź jest głupia ale zerknij czy czy może masz to wpisane w dowodzie rejestracyjnym? Tam masz okienko Pojemność/moc , moc pomnóż sobie x1.36 i będziesz mniał ile ma kucy, bo w dowodzie używają kw o ile się nie myle. Powyższa rada nie dotyczy jeśli nie masz wpisane nic w dorodzie w tym miejscu
Wtedy musisz sie z kimś pościgać to się dowiesz. A poważnie podaj kod VIN to się sprawdzi.
  
 
Cytat:
2005-08-19 11:50:53, Remarq pisze:
Wiem że moja odpowiedź jest głupia ale zerknij czy czy może masz to wpisane w dowodzie rejestracyjnym?


Dzięki już wiem. 90KM ma intercooler - u mnie jest takie coś

--
Papciu
  
 
Cytat:
2005-08-17 18:22:53, WilK pisze:
Robili, ale nie u Niemców



hiheie, napisałem że nie robili na zachodzie przecież

bo u nas to co najwyżej jest dziki zachód