[S]Kolektory Alquati do DOHC

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.

ACM-Racing rozpoczyna zbieranie zamówień na kolektory dolotowe, do silników DOHC, firmy Alquati pod pionowe Webery serii IDF 40/44. Idealne do Fiata 125 Monte Carlo, 131, 124, x1/9 prototipo, Lanci Bety i całej reszty samochodów z silnikami Fiat/Lancia DOHC !

Kolektory to odlewy cisnieniowe, z formy ceramicznej (!!!) a nie z formy piaskowej!
Idealna jakość!
Kolektor idealny do silników z aparatem zapłonowym w bloku! tzw. przesuniety!

Do silników ułozonych wzdłuznie i poprzecznie!!!!! W zaleznosci do jakiego jest przeznaczony, jest odpowiednio szlifowany ( kąt przylegania do glowicy)

Musimy uzbierac zamowienie conajmniej 10 sztuk! Aby wogóle opłacalo sie to zrobic firmie której to zlecono.

Cena to ok 450pln za sztuke!
Produkt we wloszech dostepny w cenie 300 euro!!!!

Zamowienia przyjmowane u mnie, wiecej informacji u mnie.

tel: 505496991
GG# 4444013
e-mail: acmr@acm-racing.com

Zamowienia zbieramy do 1 grudnia!!
Termin realizacji styczeń.

zdjecia kiepskiej jakosci, tylko poglądowe.

BTW: gazniki pod kolektor dostepne osobno: rozmiary 36/40/44mm, również 'trąbki' i filtry, oraz zestawy naprawcze do IDF`ów





[ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2005-08-19 17:04:50 ]
  
 
Qba czy kolektor bedzie podpiety pod obieg cieczy w glowicy?? bo na fotce nie widac zeby byl...ale mowisz ze to foto pogladowe....tak?
  
 
NIE...Alquati nie miały kanałow wodnych...
  
 
czyli full hardcore.... albo pyta na maxa caly czas albo zamarzniete gazniki przy temperaturze otoczenia ponizej 5 stopni... ehehe... chcesz mam dojscie do oryginalnego kolektora 124 sport {typ 125 BC} niby 124 rally abarth... ma obieg cieczy...sprawdza sie w polskich warunkach.... a ten bez obiegu cieczy...hmmmm... moge zapytac czy by zostal udostepniony do zrobienia formy.....
  
 
Bart kolego, decydujac sie na gazniki typu 2 x40 to juz jest hardcore! Produkt nie jest przeznaczony dla "mass" , zreszta i tak cena odstraszy wielu. Wafel troche przeszkadza w przypadku aparatu zapłonowego...i z różnych wzgledów nie nadaje sie do sportu.
Alquati to "czysty hardcore" zwłaszcza w polaczeniu np z 44`kami.Przeznaczony dla "wysilonych" silnikow raczej nie do codziennego urzytku. tak jak napisałem..polecam go tym którzy szykuja cos głownie do SPORTU.

Do jazdy codzinnej i w temp ponizej 5 stopni , jazdy "nie hardcore" polecam 2.0 na wtrysku lub gazniku i LPG

pozdrawiam
  
 
buahahaha... ale jestes zlosliwy ehehehe..."2.0 na wtrysku lub gazniku i LPG" .... czuje sie dotkniety....

Qba kolego, nie unos sie, pytam tylko jako "massa" i w trosce o inne "massy"....

rowniez pozdrawiam
  
 
ejjj a byłem zlosliwy??

agresja i zlośliwosc = zero

nie rozumie co Cie dotkneło? jesli sadzisz ze Argente miałem na mysli...to sie mylisz.... no offence, to była czysta "generalizacja masowego środka transportu w tem ponizej 5 stopni" a ty wyskakujesz z tekastami ze sie czujesz dotkniety..Bart prosze...wyluzuj bo chyba jestes zbyt przewrazliwiony na swoim punkcie .

zreszta jak cos wal na priva lub GG pogadamy wyjasnimy ale itepe...a tu robimy tylko zbedny miszung-maszung w temacie, który dla kogoś moze okazac sie pomocny.

Pozdrawiam
  
 
o ironio... nie zauwazyl ironii.... EOT z mojej strony...
  
 
Chyba ktoś tu kogoś nie lubi............
  
 
Qba przez to że bywasz tu tak rzadko zrobiłeś się passe, najnowsze trendy mówią że na wyczynowych Weberach, krótkich przekładniach, skrzyni Colotti, zeszperowanym dyfsze, slickach Michelina bez nacięć i stalowym sprzęgle, acha no i oczywiście wałki nie mogą miec mniej niż 300*owk a spręż poniżej 12,5, takim właśnie zestawem jeździ się obecnie do hipermarketu na zakupy, zwłaszcza po obfitych opadach śniegu. To jest hardcore, a nie te zabawki nic nie warte które tu oferujesz. Popieram kolege Barta w 230%, nie dajmy się ściemniać, co to wogóle jest to Alqati, pewnie jakiś garażowy wyrób?
Pozdrawiam
  
 
hm....
  
 
Qba chyba zle target wybrałes. My tu biedne studenty.
  
 
taa na tloki kasy nie ma zeby porzadnie dohc wyremontowac a tu panie takie frykasy
  
 
cena
  
 
problem z dolotem w niskich temperaturach można usunąć robiąc dolot ciepłego powietrza. najlepiej z termostatem. nie będzie dużego problemu w zimie
  
 
a kolektory pod webery DCOE do tych silniczków przewidujecie w sprzedaży??
  
 
Cytat:
2004-11-16 20:49:19, barakuda pisze:
a kolektory pod webery DCOE do tych silniczków przewidujecie w sprzedaży??


Trzeba by bylo pogadac z Walezym z FSO na ten temat.Cos ostatnio bylo o poziomach na tamtejszym forum
  
 
Aaaale kosmosy ajj
  
 
Kolektory Alquati / ACM-Racing pod pionowe gazniki seri Weber IDF lub Dellorto DRLA 40mm do silnikow Fiat/Lancia DOHC.
Kolektor idealny do wszelkich SWAP'ow ze wzgledu na przesuniecie , umozliwiajace montaz w silnikach z aparatem zapłonowym w bloku silnika.
Idealny do replik wyscigowych i rajdowych 125'tek a takze do wszelkich 132/131 oraz x1/9 z silnikiem DOHC

Kolektory sa NOWE, nigdy nie uzywane.

Kolektory w dwoch wersjach, rozniacych sie kątem przylgni do głowicy. Jeden pod silniki wzdłuzne ( 125/131/132 ) oraz umieszczone poprzecznie pod katem ( Lancia Monte Carlo/ Fiat x1/9 )

Cena: 400pln

kontakt:

GG# 4444013
email: qba@fiat-squadra.pl


Pozdrawiam i zachecam do zakupow.

p.s

na zamowienie gazniki 40mm oraz filtry i "trabki" ( sprowadzane z włoch - cena za komplet gaznikow ok 300€ )