| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
tomek-bieron opel kadett c '77 kraków | 2005-08-19 22:42:52 no cóż,niestety czujnik w baku to taka rzecz która sie psuje,wiesza,itd,wygląda na to że musisz jeszcze raz wyjąć bak i zmienić cały czujnik,albo chociaż spróbuj go dobrze wyczyścić(jeśli ci sie jakoś uda to rozebrać),podobno można włożyć czujnik od cienkiego,ale ja sam nie sprawdzałem więc głowy za to nie daje.
aha i nie zmieniaj baku tylko dopasuj czujnik. powodzenia |
schab (S) Alfa Romeo 156 2,0JTS Kraków | 2005-08-20 10:28:23 Mechanizm czujnika , to drut oporowy nawinięty na półkolisty plastik i przesuwajaca się po nim blaszka . Z biegiem czasu drut się przesuwa , a blaszka przeciera . Wyjmij czujnik ze zbiornika , wyjmij taką prostokątną klapkę , którą jest to wszystko przykryte i sprawdź . Innym powodem ogłupiania czujnika poziomu paliwa może być jakiś paproch , który wpadł do tłoczka , który ma za zadanie niwelowanie ruchów czujnika przy przechyłach na zakrętach , czy przelewaniem się paliwa po zbiorniku podczas hamowania , czy przyspieszania |
schab (S) Alfa Romeo 156 2,0JTS Kraków | 2005-08-20 10:41:19 Mechanizm czujnika , to drut oporowy nawinięty na półkolisty plastik i przesuwajaca się po nim blaszka . Z biegiem czasu drut się przesuwa , a blaszka przeciera . Wyjmij czujnik ze zbiornika , wyjmij taką prostokątną klapkę , którą jest to wszystko przykryte i sprawdź . Innym powodem ogłupiania czujnika poziomu paliwa może być jakiś paproch , który wpadł do tłoczka , który ma za zadanie niwelowanie ruchów czujnika przy przechyłach na zakrętach , czy przelewaniem się paliwa po zbiorniku podczas hamowania , czy przyspieszania |
zoom zoom zoom | 2005-08-20 13:46:40 Ja mam podobny problem tylko ze w Ritmo Ostatnio nalalem za 50zl (11L) i dalej mi swiecila rezerwa Wkurza juz mnie to.a wskazowka rzeczywiscie u mnie skacze jak chce, drobne przechylenia, dolki - odczuwa wszystko. Tez rozbiore to i pokukam
Pozdrawiam. |
wuwu43 FKP MEMBER Fiat 127 Mk1 Łańcut | 2005-08-21 10:22:55 Z drutem oporowym to kiepska sprawa bo jest nawinięty bardzo blisko siebie i trudno to naprawić
Najprawdopodobniej tu tkwi problem.Jeżeli te druciki się pozwierają to wskażnik głupieje ponieważ drut oprowy w czujnku jest jednym elementem mostka , drubim ramieniem jest cewka wskażnika paliwa a pozostałe ramiona są opornikami.Osobna sprawa to wskażnik rezerwy który się świeci kiedy zostanie zwarty do masy osobny styk w czujniku(po osiągnięciu minimalnego stanu paliwa).i |