Tarczowki od cc moze bylo

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam

poszukuje rys. tech. jak zalozyc tarcze od cc do malca
interesuje mnie glownie mocowanie i jak to rozwiazac

dlubalem po necie ale ciezko cos jest znalesc

pozdro i dzieki all za info
  
 
zapytaj zoltara.....on ci da odpowiedz ile pln.
  
 
Cytat:
witam

poszukuje rys. tech. jak zalozyc tarcze od cc do malca
interesuje mnie glownie mocowanie i jak to rozwiazac

dlubalem po necie ale ciezko cos jest znalesc

pozdro i dzieki all za info



właśnie... dołączam się do pytania...
może jakiś adres z rysunkami ktoś zapoda??
  
 
ja moge porobic foty jak to u mnie wyglada, ja mam wszystko z sc wlorzone i hydraulike reczny
 
 
to rób foty rób..
  
 
wdzięczny byłbym też za opis krutki jak i co dopasować stoczyć itp...
pozdro!
  
 
jutro popoludniu porobie fotki jak bede grzebal w malym, ale instrukcji nie podam bo... juz takiego kupilem i nie mma pojecia jak to koles zrobil, ale powiem jedno, hamulce to jest ogien i podstawa przy robionym silniku , mala probka (mysle ze na standardowych taki dymek nie pujdzie ):

http://www.rajdy.hoga.pl/big_fot.asp?obrazek=galeria/05_iv_tychy_porwit/64.jpg
 
 

To niezbyt dobre te hamulce, bo nie wyhamowales

[ wiadomość edytowana przez: bart322 dnia 2005-08-25 23:50:37 ]

[ wiadomość edytowana przez: bart322 dnia 2005-08-25 23:51:40 ]
  
 
bo w ostatnim momencie zauwarzylem ze oponki byly za bardzo przesuniete w stosunku do poprzedniego przejazdu i hamowalem tam ze 100 prawie
 
 
te tarczowki to prawdziwy sprawdzian dla elementow nosnych ktore przyjmujja przeciazenia....u mnie wsio wyspawane bylo i wzmocnione procz mocowan resora...przy testach wyrwalo resor....hamowalem tez tak z okolo 100km/h wraz z malym skretem.....takze moja mala rada - zanim ktos pochopnie sobie
zalozy taki zestawik niech pomysli czy ma wsio dobrze wzmocnione... a szczegolnie na zestawieniu Tracze brembo z klocami ferodo...
  
 
No te opony zmienialy polozenie co jakis czas
Tez musialem bardziej przyhamowac niz przewidywalem

  
 
Cytat:
Pat_kdb
Wysłany: 2005-08-25 23:56:20

te tarczowki to prawdziwy sprawdzian dla elementow nosnych ktore przyjmujja przeciazenia....u mnie wsio wyspawane bylo i wzmocnione procz mocowan resora...przy testach wyrwalo resor....hamowalem tez tak z okolo 100km/h wraz z malym skretem.....takze moja mala rada - zanim ktos pochopnie sobie
zalozy taki zestawik niech pomysli czy ma wsio dobrze wzmocnione... a szczegolnie na zestawieniu Tracze brembo z klocami ferodo...



widziałem niezły patent- w SWAPie 900 gość założył tarcze, a dla wzmocnienia- stabilizator mocowany do resoru i do 3wzmocnień podłogi za resorem, (jako pchany)
Korzyści są chyba oczywiste...
  
 
jak mozecie to zmiezcie metrowka i podajcie namiar na fotkach albo rysunkach powinienem dac rade co do reszty i postaram sie zrobic rysunek mocowania
przedewszystkim wzmocnienie:
belka w malcu jest wyliczona na bebny dlatego sila chamowania moze (napewno) jest wieksza niz w serii
myslalem o tym wiec polecam wzmocnienie belki pod mocowaniem resora i pod ustawieniem zbieznosci pod gornym wachaczem
te punkty sa moim zdaniem narazone na najwieksza sile podczas chamowania


pozdro all
  
 
rysunek z wymiarami jest na stronie zurawia
  
 
Cytat:
2005-08-26 19:46:26, CHRYS66 pisze:
rysunek z wymiarami jest na stronie zurawia


no tylko ze tam jest polonez a tu chodzi od cc
  
 
Cytat:
2005-08-26 19:39:22, czechu pisze:
jak mozecie to zmiezcie metrowka i podajcie namiar na fotkach albo rysunkach powinienem dac rade co do reszty i postaram sie zrobic rysunek mocowania przedewszystkim wzmocnienie: belka w malcu jest wyliczona na bebny dlatego sila chamowania moze (napewno) jest wieksza niz w serii myslalem o tym wiec polecam wzmocnienie belki pod mocowaniem resora i pod ustawieniem zbieznosci pod gornym wachaczem te punkty sa moim zdaniem narazone na najwieksza sile podczas chamowania pozdro all



waHacz!!! Hamowanie!!! Ortografia nie gryzie!
  
 
szkoda ze nie pomierzyłem tej płytki mocującej jak zakłądałem u siebie. Tak czy siak jak dostałem zestawik to musiałem ją przerobić . Na poczatku heble muszą się troche dotrzeć i miałem wrażenie że jest układ zapowietrzony, efekt miękkiego pedału. Z upływem czasu pedał robił się coraz bardziej twardy. Nie wiem czy jest sens dawać jakieś Brembo itd, u mnie hebel przy 90km/h i dym z opon, za pierwszym depnięciem
  
 
sens czy nie sens - chyba lepiej zalozyc nowe brembo za 115 zl/2 szt niz jakies wynalazki z afrykanskiej stali?
  
 
Cytat:
2005-08-27 08:02:34, Art126 pisze:
Nie wiem czy jest sens dawać jakieś Brembo itd




i jeszcze klocki te takie fajne na f tylko mi teraz nazwa uciekla i auto przelatuje przez przednia os
 
 
klocuchy ferodo;p