Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() DooMinick FSO 1500 Kraków | 2005-05-05 12:40:42 Nie zapomnij o kolku walka posredniego, ma byc bodajze 36st odchylony znacznik od pionu zgodnie z ruchem wskazowek zegara. I po ustawieniu dla bezpieczenstwa wez klucz do reki, zaloz na srube walka rozrzadu i zrob ze 2 obroty pelne, zeby sprawdzic czy nie ma kolizji. Co do duzego kola to nie wiem, mam namalowany swoj znacznik. |
![]() KraseK Miłośnik FSO E34 525i / E30 318i Bialystok | 2005-05-05 16:44:36 |
![]() KraseK Miłośnik FSO E34 525i / E30 318i Bialystok | 2005-05-05 16:46:19 |
![]() KraseK Miłośnik FSO E34 525i / E30 318i Bialystok | 2005-05-05 16:48:08 No k... teraz dobrze:
Rozrzad |
![]() bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2005-05-05 18:19:34
niezły schemat ale może i ten bedzie pomocny ![]() |
automatic | 2005-07-04 15:17:16 a teraz pytanie też o rozrząd - gdzie dostanę małe koło rozrządu !
bo moje źródełko wyschło ![]() |
![]() Mrozek Miłośnik FSO 2 x PN i pare innych ... blisko Wrocka ;) | 2005-07-05 01:47:25 We Wrocku nie ma problemów ![]() |
![]() Jacek_G Fiat 125p Ruda Śląska | 2005-07-05 22:58:37
niewykluczone, tylko jaki sens jezdzenia z 11-16KM pod maska ![]() ![]() |
-SerU- Fiat 131 Wroclaw/Maidstone | 2005-07-05 23:36:09 O jeden ząbek da się na pewno. O 2 też (przy mojej ciachnętej na maxa głowicy udało się tak zrobić z wałkiem ssącym-wydechowy był opóźniony o 1). Przefazowywanie o 3 to już spore ryzyko bez powiększania frezów w tłokach na zawory (obawiam się wręcz, że od razu będzie brzdęk i po zaworach) |
![]() PG Fiat 125 x 2 ,Tyran ... Kraków | 2005-07-06 00:02:10 a czy przypadkiem wam sie cos nie pochrzanilo z zabkami???????
moim zdaniem to jest mowa o stopniach / wszystko w granicach nie wiecej niz 1 zabek/. i sprawa jest taka ze jak przestawiasz w jedna strone to podnosi sie moment na dole kosztem mocy na gorze. a jak dasz w drugom strone to tracisz moment zyskujac moc na wysokich obrotach. widzialem kiedys artykul w gazecie z wykresami z hamowni i to napewnpo nie dochodzilo do 15 % ja kiedys zalozylem za groba uszczelke pods glowice walki sie przestawily minimalnie i juz czulem ze jest inaczej ale najlepiej jezdzio mi sie na ustawieniu na 0. |
![]() Mrozek Miłośnik FSO 2 x PN i pare innych ... blisko Wrocka ;) | 2005-07-06 17:51:08
Spokojnie - nic się nie pochrzaniło. Jakkolwiek ja moge się podpisać tylko pod przefazowaniem o 1 ząbek na każdym kole obu wałków. Nie wiem co tam u siebie Seru poprzestawiał (bo ja mu ustawiłem +/- 1 ząbek na odpowiednich ![]() Oczywiście racją jest, że przefazowując rozrząd (dohc ma tą zaletę, że osobne wałki pozwalają robić to dla obu roadzjów zaworów, co umożliwia zmianę nie tylko przefazowania w jedną stronę, bo wałki można przestawiać w przeciwnych kierunkach) uzyskuje się w jakimś ograniczonym zakresie zmianę charakterystyki jednostki napędowej. W przypadku 2.0 robi się to po to, żeby przenieś moment nieco wyżej (bo jest dość nisko) ale i uzyskać nieco koników - oczywiście jest to nastawienie "dwójki" na sportową jazdę, co "należycie" odbija się na trwałości silnika (w szczególności panewek korbowych ![]() ![]() |
![]() OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2005-07-06 23:39:47 Mam dosć na tematu rozrządu w DOHC. Burza tym bardziej. Pozdrawia was v-ce prezes fan klubu DOHC ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
![]() OLO Miłośnik FSO ![]() 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2005-07-16 21:30:07 nie na 100% ale zdaje sie od 3.25mm ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |