Czy są MK6 z silnikami 1.6 EFI ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam! jak w temacie.
  
 
pomeleło mi sie MK7 z silnikiem EFI 105 PS
  
 
kazde mk7 jest zasilane wtryskiem EFI niestety ich moc to 90PS
  
 
aha czyli to są siliniki ZETEC 16 zaworowe, tak?
  
 
Cytat:
2005-09-25 13:02:36, komarek pisze:
aha czyli to są siliniki ZETEC 16 zaworowe, tak?



tak
  
 
a do którego roku wkładali 8 zaworowe 105 konne ?
  
 
Cytat:
2005-09-25 13:08:31, komarek pisze:
a do którego roku wkładali 8 zaworowe 105 konne ?



wydaje mi sie ze w mk6 juz ich nie bylo
  
 
Cytat:
2005-09-25 13:02:36, komarek pisze:
aha czyli to są siliniki ZETEC 16 zaworowe, tak?



dokladnie tak,1,6 efi 8v 105 KM byly wkladane do modelu mkIV (ostatnie 2 lata chyba)i mk V.Pozniej weszly 16V
  
 
Czyli nie nie ma szans żeby kupić gdzieś Essine z 93/ 94r. z motorkiem 1,6 105 kucy ??
  
 
Cytat:
2005-09-25 13:12:57, komarek pisze:
Czyli nie nie ma szans żeby kupić gdzieś Essine z 93/ 94r. z motorkiem 1,6 105 kucy ??



raczej nie
ale za to mozna dostac 1,8 16v 105 km lub 130km
  
 
Cytat:
2005-09-25 13:12:57, komarek pisze:
Czyli nie nie ma szans żeby kupić gdzieś Essine z 93/ 94r. z motorkiem 1,6 105 kucy ??



Oryginalnej NIE chyba ,ze ktos sobie przelozyl A czemu w ogole pytasz??Zetec jest przyjemniejszy w jezdzie,ale 105 lepiej po obrotach idzie i jak w pelni sprawny to...
  
 
naczytałem się wczoraj tutaj w archiwum o tych silnikach i wychodzi na to ze ten 8 zaworowy jest o wiele lepsiejszy od 16v,
myslałem nad zakupem essiego w budzie MK6 ale z silniczkiem 105ps. A czy w tych budach były wersje XR3? jesli tak to jakie pojemności i jakie moce ?
  
 
Cytat:
2005-09-25 13:19:00, komarek pisze:
naczytałem się wczoraj tutaj w archiwum o tych silnikach i wychodzi na to ze ten 8 zaworowy jest o wiele lepsiejszy od 16v, myslałem nad zakupem essiego w budzie MK6 ale z silniczkiem 105ps. A czy w tych budach były wersje XR3? jesli tak to jakie pojemności i jakie moce ?



W mk VI jest XR'ka i ma 105 lub 130 a takze jest RS 150.
Te 105 sa fajne a nawet bardzo jak sa sprawne tzn elektronika i wszystko zwiazane ze sterowaniem a to troche zadkie(mialem takie 3 i tylko jeden byl zajefajnie chodzacy - a w tamtych nie mam pojecia co bylo nie tak ,ale jedzily nie bardzo - na bank nie bylo 105 PS )
  
 
w mk6 xr3i były z silnikami 1.8 105 KM lub 130KM
  
 
jak poznac ze ma 105 a nie 130 koni? i czy duzo sa droższe od wersji cywilnych? to sa silniki 16v?
  
 
po oznaczeniach silnika ale tego poszukaj w archiwum
na dolocie ponadto jest napisane
i tak sa to 16
  
 
xr 130km powinien miec z tylu tarcze
  
 
Cytat:
2005-09-25 13:25:21, komarek pisze:
jak poznac ze ma 105 a nie 130 koni? i czy duzo sa droższe od wersji cywilnych? to sa silniki 16v?



Tak to sa 16V ,a poznac mozna po naklejce na dolocie powietrza chyba i po oznaczeniach silnika (chyba RBA i RQA - ale tego nie wiem - to oznaczenie jest przy nr silnika)
  
 
RDA -105
RQB -130

Sprawdzilem
I przy 130 faktycznie powinny byc tarcze z tylu
  
 
jakie sa mniej więcej koszta zakupu takiego XR3 130ps ?
czy są to silniki kolizyjne? czy mozna śmiało założyć instalke LPG?
a jak tak to jakie koszta załozenia do tego modelu?
dzięx wszystkim za szybkie odpowiedzi