Kilka pytan odnosnie E34 93 r

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
1) Czemu nie mam z przodu tarcz wentylowanych i czy to normalne ??
2) Mam ABS a kontrolka mi sie wogole nie zapala >>>???>>>> abs oczywiscie funkcjonuje normalnie a zarowka jest nowa.
3) Wskaznik paliwa jest caly czas na max i nie spada co moze byc nie tak ?
4) Co moglo sie zepsuc ze klima mi sie nie zalacza ?? Przycisk naciskam a on nic bezpieczniki sa OK (klima manualna)
to by bylo na tyle z gory dzieki za odpowiedz.
  
 
Cytat:
2005-08-05 12:35:47, _Arczi_ pisze:
1) Czemu nie mam z przodu tarcz wentylowanych i czy to normalne ?? 2) Mam ABS a kontrolka mi sie wogole nie zapala >>>???>>>> abs oczywiscie funkcjonuje normalnie a zarowka jest nowa. 3) Wskaznik paliwa jest caly czas na max i nie spada co moze byc nie tak ? 4) Co moglo sie zepsuc ze klima mi sie nie zalacza ?? Przycisk naciskam a on nic bezpieczniki sa OK (klima manualna) to by bylo na tyle z gory dzieki za odpowiedz.



1) Tytuł strony wg tego e34 520 z 93roku ma wentylowane

2) kontrolka powinna sie zaplac tylko przy odpalaniu na moment

3) moze twoja e34 pali 0/100km

4) nie wiem
  
 
Cytat:
2005-08-05 12:35:47, _Arczi_ pisze:
1) Czemu nie mam z przodu tarcz wentylowanych i czy to normalne ?? 2) Mam ABS a kontrolka mi sie wogole nie zapala >>>???>>>> abs oczywiscie funkcjonuje normalnie a zarowka jest nowa. 3) Wskaznik paliwa jest caly czas na max i nie spada co moze byc nie tak ? 4) Co moglo sie zepsuc ze klima mi sie nie zalacza ?? Przycisk naciskam a on nic bezpieczniki sa OK (klima manualna) to by bylo na tyle z gory dzieki za odpowiedz.


1) jaki motor ?
2) wygląda na kabelki
3) jeżeli nawet po wyłączeniu zapłony to uszkodzony wskaźnik
4) brak ciśnienia w układzie. Dla próby należy wyciągnąć zbiorniczek spryskiwacza. Mamy wtedy dostęp do złączek czujników na osuszaczu. Zwieramy ten czarny i układ "wie", że jest cisnienie. Jeżeli sprężarka da się wtedy włączyć to brak cisnienia/uszkodzony czujnik.

pozdr
Mariusz
e34
  
 
Cytat:
3) Wskaznik paliwa jest caly czas na max i nie spada co moze byc nie tak ?

To się ciesz

Cytat:
4) Co moglo sie zepsuc ze klima mi sie nie zalacza ?? Przycisk naciskam a on nic bezpieczniki sa OK (klima manualna)


Na 99% mało gazu lub całkowity brak
  
 
Aha to ze nie mam gazu to juz wiem na 100% ale mi ten wlacznik od klimy nie wlacza sie wogole tzn nie swieci sie kontrolka po nacisnieciu przycisku czy to normalne ?? Aha i jesli chodzi o wskaznik paliwa...pokazuje caly czas pelny ale jak wylacze kluczyk to opada normalnie. Co moze byc plywak ??

[ wiadomość edytowana przez: _Arczi_ dnia 2005-08-05 21:39:52 ]
  
 
Z klimą miałem ten sam objaw nawet najpierw pojechalem do elektryka, ale jak tylko nabiłem gaz to juz się mieniła zielona dioda.
natomiast z bakiem to raczej plywak
  
 
z bakiem miałem to samo i okazało sie ,że odwrotnie podłączone były kabeli przy baku od pływaka.
  
 
A gdzie jest ten plywak i jak najlatwiej do niego dojsc ??
  
 
Cytat:
_Arczi_
Wysłany: 2005-08-06 15:51:32

A gdzie jest ten plywak i jak najlatwiej do niego dojsc ??


W bagażniku pod wykładziną jest klapka zakręcona wkretami krzyzak jak ją odkrecisz to masz górę pływaka i jego podłączenie
  
 
Kupiłem E 34 93 rok klima nie działała a raczej załączała sie na 2 sek co 2 -3 godz. Pewnie mało freonu. Pojechałem nabili do pełna skasowali mnie na 150 zł klima nie załącza sie co to może być ?
  
 
Cytat:
2005-08-05 12:35:47, _Arczi_ pisze:
1) Czemu nie mam z przodu tarcz wentylowanych i czy to normalne ??



E34 520i z silnikami M20 i M50 seryjnie miały montowane tarcze pełne (niewentylowane). Tarcze wentylowane były dostępne do tego modelu jako opcja przy zamawianiu samochodu. Jeżeli tarcze pełne są dla ciebie "za słabe", zawsze możesz założyć wentylowane. Wiąże się to z koniecznością wymiany również zacisków. Zestaw tarcze wentylowane + zaciski identyczne jak w E34 525i.
  
 
Cytat:
2005-08-22 08:57:13, BMWSIERADZ pisze:
Kupiłem E 34 93 rok klima nie działała a raczej załączała sie na 2 sek co 2 -3 godz. Pewnie mało freonu. Pojechałem nabili do pełna skasowali mnie na 150 zł klima nie załącza sie co to może być ?



Czujnik cisnienia na osuszaczu.
Spróbuj zewrzeć styki (po rozłączeniu złączki). Zaemulujesz wtedy stan: "jest ciśnienie".
Jak się nic nie wydarzy to kabelki gdzieś przerwane i trzeba szukać.

pozdr
Mariusz
e34 525i touring
  
 
Problemy z rozruchem E 34 525 TD 93r.
Rozrusznik wymieniomy na Bosch (nowy), akumulator nowy, a auto dłuuuggo kręci zanim załapie. Bywa tak że na zimnym szybciej załapie jak na rozgrzanym. Wyczytałem, że kontrolka od wtrysku powinna swiecić kilka sekund, a u mnie gaśnie od razu po przełączneniu kluczyka - chodz grzanie świec świeci sie jeszcze przez 3-5 sek. na zimmnym silniku. Czy to prawda, że te modele bmw mają problemy z odpalaniem i mają nie udane silniki. Ładowanie mam 13,8 V chodź podobno książkowe powinno być 14,4 V umówiłem się z elektrykiem na spr. alternatora, lecz sam nie wiem czy to może świece żarowe są powodem, proszę o pomoc może, ktoś wie co może być w moja betą. Szczerze - przypuszczeń jest dużo, a nie chce wydać majątku na sprawdzanie wszystkiego. Dzięki z góry.

[ wiadomość edytowana przez: BMWSIERADZ dnia 2005-08-23 10:58:10 ]
  
 
A nie wymieniałes ostatnio paska rozrządu ?
  
 
Cytat:
2005-08-23 10:56:54, BMWSIERADZ pisze:
Czy to prawda, że te modele bmw mają problemy z odpalaniem i mają nie udane silniki.




cos w tym jest bo juz bylo ze 2 razy o ciezko odpalajacym tdsie na forum ;]
  
 
Cytat:
Ładowanie mam 13,8 V chodź podobno książkowe powinno być 14,4 V umówiłem się z elektrykiem na spr. alternatora, lecz sam nie wiem czy to może świece żarowe są powodem, proszę o pomoc może, ktoś wie co może być w moja betą. ...



Jak masz pełny komputer pokładowy to wybierz TEST08.
Pokaże napięcie.

pozdr
Mariusz
e34 525i touring
  
 
Moj TDS zapala na dotyk ale jak jest zimny... slyszalem ze im cieplejszy silnik to jakas czesc sie rozgrzewa i trudniej go odpalic na cieplym... i to by sie zgadzalo bo 2 sek. musze przytrzymac starter
Cos slyszalem o jakiejs czesci ktora z czasem trza wymienic zeby odpalal normalnie... ale nie pamietam nazwy
  
 
Cytat:
2005-08-23 10:56:54, BMWSIERADZ pisze:
a auto dłuuuggo kręci zanim załapie. Bywa tak że na zimnym szybciej załapie jak na rozgrzanym.


ogólnie jest to "norma", że TDS na ciepłym minimalnie gorzej pali niż na zimnym
Cytat:

Czy to prawda, że te modele bmw mają problemy z odpalaniem i mają nie udane silniki.


Nie mają problemu z odpalaniem jeżeli wszystko jest sprawne. A silniki sa udane i to bardzo ale złą reputację uzyskały przez to że pękają głowice częściej niż w innych modelach. Ale by głowica pękła trzeba się do tego przyłożyć, poprostu wielu ludzi myśli, że sa to wyścigówki na rope i później efekty sa w postaci pękniętej głowicy.
Cytat:

lecz sam nie wiem czy to może świece żarowe są powodem, proszę o pomoc może, ktoś wie co może być w moja betą.


ja mam do wymiany dwie świece żarowe, na 2 i na 5 cylindrze i przez to mam utrudnione odpalanie, grzeję dwa razy zanim uruchomie rozrusznik, pali wtedy od razu, ale minimalnie nie równo przez 2-3s. Spróbuj podgrzać dwa razy przed odpaleniem jeżeli załapie lepiej niż po jednokrotnym grzaniu to już wiesz, że mogą to być świece. Koszt 6szt. np BERU to ok 330zł. Bascha ok 250zł. Ale ponoć Beru sa najlepsze.

Jeden z naszych klubowiczów miał problem z odpalaniem TDS-a w E34. Okazało się, że powodem była "cofająca" się ropa. Pojechał do serwisu gdzie krzyczeli za to około 700zł chyba. Zrobił to za 100zł. montując jakiś elektrozawór, który zapobiega cofaniu się paliwa. Ów zawór pochodził chyba z poloneza. Pali mu teraz na "dotyk" pzdr
  
 
paski były wymieniane racja i po tym zaczeły sie problemy