Borygo ? wymienić na to ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć,

Czy ktos jeździ na tym płynie już dłuższy czas? (BORYGO zielone)
i jak się to sprawuję ?

pozdrawiam wszystkich
zwkrz
  
 
Cytat:
Czy ktos jeździ na tym płynie już dłuższy czas? (BORYGO zielone)
i jak się to sprawuję ?

sprawuje sie tak samo jak wszystkie inne na bazie glikolu
  
 
Cytat:
2005-08-17 13:45:19, hz10 pisze:
sprawuje sie tak samo jak wszystkie inne na bazie glikolu



... dobra dzięki zaleję chłodnicę tym
  
 
Każde Borygo czy Petrygo jest lepsze od wody, na której bardzo wielu kierowców jeździ przez cały rok, z wyjątkiem zimy No ale jak ktoś jeździ z dziurawą chłodnicą i mu to dynda...
  
 
.. ja musze wymienić bo już pora, nie wiem jak długo jest aklualny płyn ale z parę lat ma ...
a muszę być pewny że Borygo nasze jest OK ...
  
 
JA wlalem borygo i moje BMW wcale sie nie obrazilo
  
 
Cytat:
2005-08-17 19:14:49, MohSETH pisze:
JA wlalem borygo i moje BMW wcale sie nie obrazilo



... jak mówię sprzedawcy do jakiego auta to się on obraża że profanacja ...
  
 
Cytat:
2005-08-17 20:29:20, zwkrz pisze:
... jak mówię sprzedawcy do jakiego auta to się on obraża że profanacja ...



A co on by wlal? "Zloty" plyn?
  
 
Cytat:
2005-08-17 20:58:00, MohSETH pisze:
A co on by wlal? "Zloty" plyn?




zawsze mozna kupic oryginalny plyn bmw pewnie 3x drozej. ja mam wlany jakis koncentrat firmy K2
  
 
Wlej sobie Dynagel. Bardzo dobry polecam.
  
 
A z czym on lepszy od Borygo?
  
 
Mi też fachowcy polecili Dynagel,może mają układ z orlenem nie wnikałem wlałem i działa.
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
A z czym on lepszy od Borygo?

w cenie
  
 
Cytat:
2005-08-19 19:31:08, piotrfire pisze:
w cenie



W Polsce funkcjonuje stereotyp ze cos jak jest drozsze to jest tez lepsze... byyyzdura
  
 
Dynagel jest chyba tańszy tak mi się wydaje
  
 
tak jak pisał hz10, płyny na bazie glikolu bardzo nie wiele się rużnią. przedewszystkim dodatkami uszlachetniającymi. "BORYGO EKO" ma takie same , lub podobne, uszlachetniacze jak każdy inny płyn innych marek. można wlać borygo, ale EKO i nie dla tego,że jest ekologiczny, ale dla tego, że ma wszystkie inne dodatki chroniące przed utlenianiem aluminium. jedyna wada to taka, że nie widać utlenionych miejsc tam gdzie są nieszczelności.niekture droższe płyny zazwyczaj się utleniają na biało, lub seledynowo w miejscu wycieków. zwłaszcza koncentraty.
  
 
Cytat:
2005-08-19 19:48:56, krzysiek77 pisze:
niekture droższe płyny zazwyczaj się utleniają na biało, lub seledynowo w miejscu wycieków. zwłaszcza koncentraty.



u mnie wlasnie widac przy korku wlewu plynu do chlodnicy taki bialy suchy osad chociaz wycieku pod samochodem nigdy nie zauwazylem, chyba musze korek zmienic bo to moze wlasnie przez to ten ubytek plynu o jakies 0,2l co 2 miesiace
  
 
Cytat:
2005-08-19 19:58:00, tolo84 pisze:
u mnie wlasnie widac przy korku wlewu plynu do chlodnicy taki bialy suchy osad chociaz wycieku pod samochodem nigdy nie zauwazylem, chyba musze korek zmienic bo to moze wlasnie przez to ten ubytek plynu o jakies 0,2l co 2 miesiace


no to namieżyłeś wyciek. innaczej nie było by utlenionego osadu. poprostu korek nie wytrzymuje ciśnienia i w czasie jazdy troszke sączy. na postuju nie zauważysz, bo jak silnik nie chodzi to ciśnienie spada i nie cieknie. płyn utlenia sie tylko jak jest gorący, to następna poszlaka, że cieknie w czasie jazdy a na parkingu pod autem sucho. pzdr.
  
 
Cytat:
2005-08-19 20:05:19, krzysiek77 pisze:
no to namieżyłeś wyciek. innaczej nie było by utlenionego osadu. poprostu korek nie wytrzymuje ciśnienia i w czasie jazdy troszke sączy. na postuju nie zauważysz, bo jak silnik nie chodzi to ciśnienie spada i nie cieknie. płyn utlenia sie tylko jak jest gorący, to następna poszlaka, że cieknie w czasie jazdy a na parkingu pod autem sucho. pzdr.



czyli wina korka czy za duzego cisnienia w ukladzie?
  
 
raczej wina korka. zaduże ciśnienie prędzej uszkodzi przewody lub chłodnice. przewody powinny być twarde, ale sprężyste, na pewno nie jak kamień. jak na gorącym są sprężyste, to na pewno nie jest za duże ciśnienie.