Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
rogacek TOYOTA DRIVER VW Ogórek/vw garbus/ ... wrocek | 2005-02-21 09:15:32 sprawdź świece żarowe i przekaźnik. może nie załącza świec i wtedy nie możesz odpalić |
MisiekII (S) T E L E T U B I Ś Diesel Power Drift Machine Super Turbo Burnout | 2005-02-21 22:38:23 Ja bym looknął na kostkę stacyjki.
Pozdrawiam |
MisiekII (S) T E L E T U B I Ś Diesel Power Drift Machine Super Turbo Burnout | 2005-02-21 23:00:23 Cholera edytowac nie moge..
Sprawdź też czy jest napięcie na świecach żarowych. Pozdrawiam |
k4l1 chojnice | 2005-02-26 11:28:02 Alternator rozebrany...szczotki sa ok ale zauwazylem ze jest strasznie usyfiony od oleju lepi sie jak smok. Ogolnie to cieknie mi z pod klawiatury i okazuje sie ze gro trafia na alternator narazie go czyszcze benzynka. Zobaczymy czy to bylo powodem
Pozdrawiam |
Perzan TOYOTA MANIAK ST191L-DWMNKW Kraków | 2005-02-26 14:51:44
Nie zwarcie. Jak k4l1 już napisał, sadzi mu olej po alternatorze. Szczotki chodzą pasownie w swoich prowadnicach i są dociskane jakąć (niezbyt mocną) sprężynką. Jak złapią trochę oleju to kurz z powietrza i pył węglowy ze szczotek z olejem tworzą maź, która skutecznie klinuje szczotki w ich prowadnicach tak, że sprężynka nie jest w stanie docisnąć ich do komutatora. I wtedy jest dupa nie ładowanie Tak wygląda temat zawieszania się szczotek. Przestroga dla wszystkich grzebiących w alternatorze/prądnicy: szczotki mają być suche jak pieprz i luźno chodzić w prowadnicach. Nie smarować ich niczym bo szybko zawisną. Pozdro. |
MisiekII (S) T E L E T U B I Ś Diesel Power Drift Machine Super Turbo Burnout | 2005-02-26 23:37:45 Bardzo dziękuję Perzan. Właśnie ostatnio się dowiedziałem troche na zajęciach o komutacji i teraz już wszystko rozumiem
Za rade również dziękuję.... dzisiaj ograniczyło się do naciągnięcia paska alternatora k4l1 no wiesz co... uszczelka droga nie jest. Wymienisz sam w garażu. Moment dokręcania ~7Nm Pozdrawiam |
k4l1 chojnice | 2005-02-27 13:00:21 Same szczotki to miod malina i czyste jak lza komutator rowniez ale wirnik i stojan to masakra lepii sie tak ze nie mozna dotknac. Podzespoly juz wyczyszczone zlozone i tylko zamontowac do auta i zobaczymy co dalej
Pozdrawiam |
tomekzg Wyszków | 2005-02-28 13:25:10 Właśnie jestem po wymianie alternatora w swojej Carini 2.0D CT150 i czytając powyższe posty zauważyłem że miałem identyczne objawy jak ty.Koniecznie sprawdz czy masz ładowanie.U mnie po prostu cały alternator się spalił(oprócz wirnika),też był cały w oleju do tej pory nie znam przyczyny tej awarii |
Perzan TOYOTA MANIAK ST191L-DWMNKW Kraków | 2005-03-01 01:04:11
Nie ma sprawy Bywa jeszcze, że szczotki się wytrą po bokach i pomimo tego że są suche klinują się w swoich prowadnicach. Wszystko zależy od rozwiązań konstrukcyjnych.
Racja. Pozdro. |
k4l1 chojnice | 2005-03-01 18:44:28 Jednak czyszczenie altrnatora nie pomoglo zauwazylem jednak ze mam strasznie slaby akumulator wydaja mi sie ze po 2,5r wysiadl chodz jak byly mrozy to dobrze odpalal...zreszta carina zawsze ladnie pali czym zadziwia innych uzytkownikow diesli ale wczoraj ladowany dzis pokrecil odpalil ale pozniej juz nie chcial kontrolki przygasaja i nie kreci...moze to on jest odpowiedzialny za caly ten ambaras. Podmienie go na inny i zobaczymy.
Pozdrawiam [ wiadomość edytowana przez: k4l1 dnia 2005-03-01 20:50:12 ] |
MisiekII (S) T E L E T U B I Ś Diesel Power Drift Machine Super Turbo Burnout | 2005-03-01 21:39:32
Nie kręci wcale a kontrolki przygasają? Pozdrawiam |
Kafi TOYOTA SPEC Mazowieckie | 2005-03-01 23:03:08 Jak odpali to sprawdź dokładnie ładowanie!!! |