Czujniki do auto alarmu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,

Kupilam wlasnie do mojego samochodu auto alarm Magicar 440, oraz dodatkowy czujnik mikrofalowy dwustrefowy, w zestawie byl takze czujnik wstrzasowy dwustrefowy.
Teraz mam pytanie jak podlaczyc te dwa czujniki skoro w alarmie jest tylko jedno wejscie na czujniki dodatkowe?
A moze nie trzeba podlaczac czujnika wstrzasowego skoro w samochodzie bedzie czujnik mikrofal?
Bardzo prosze, niech ktos mi doradzi w tej sprawie
  
 
Czujniki dzialaja na zasadzie wyzwalania masa. Wiec po prostu polacz je rownolegle.
  
 
"wyrzuć" ten wstrzasowy i zamontuj tylko te mikrofale.
mam taki sam alarm i nigdzie nie moge znaleźć miejsca na ten czujnik wstrząsowy coby dzialal poprawnie. Sam czujnik jest w 100% sprawny. nie pomaga nawet zwiekszenie max czulosci.
  
 
Cytat:
2005-08-13 14:55:49, Slawko pisze:
"wyrzuć" ten wstrzasowy i zamontuj tylko te mikrofale. mam taki sam alarm i nigdzie nie moge znaleźć miejsca na ten czujnik wstrząsowy coby dzialal poprawnie. Sam czujnik jest w 100% sprawny. nie pomaga nawet zwiekszenie max czulosci.



Też mam ten alarm i wspomniany czujnik wstrząsowy wrzuciłem pod mieszek od biegów. A dokładnie to go przykleiłem, działa "zadawalająco" uderzysz w szybe, błotnik, to łapie. A podłączenie to tak jak "toradek" pisze.
  
 
Cytat:
2005-08-13 14:55:49, Slawko pisze:
"wyrzuć" ten wstrzasowy i zamontuj tylko te mikrofale. mam taki sam alarm i nigdzie nie moge znaleźć miejsca na ten czujnik wstrząsowy coby dzialal poprawnie. Sam czujnik jest w 100% sprawny. nie pomaga nawet zwiekszenie max czulosci.



a przykręcałeś go do plastyków czy do karoserii. BO powinien być do karoserii przykręcony żeby lepiej działał...

ps. mój ciągle nie przykręcony bo mi sie nie chce

ps1. obydwa czujniki równolegle jak już ktoś pisał
  
 
Cytat:
2005-08-13 22:09:44, MasterCheat pisze:
a przykręcałeś go do plastyków czy do karoserii. BO powinien być do karoserii przykręcony żeby lepiej działał...


Przykrecałem do karoserii w różnych miejscach. i zeby zadziałał to musiałbym chyba bejsbolem tłuc.

Spróbuje z tym mieszkiem, dzieki.
  
 
a czułość przestawiałeś?
  
 
Dziekuje za odpowiedzi. Mam jeszcze jedno pytanie, chce zrobic odciecie zaplonu, i za bardzo nie wiem ktory przewod od zaplonu nalezy przeciać, bede wdzieczna za wskazowki.
  
 
Witam
Napisz jaki masz dokladnie samochodzik.Jesli masz escorta lub oriona to musisz przeciąc czarno-żółty kabel wychadzący od stacyjki to on odpowiada za dostarczenie pradu do zaplonu a takrze innych urządzen w samochodzie.Natomias jesli do datkowo chcesz sobie jeszcze odciąc rozrusznik to przetnij też kabel czarno-niebieski.
  
 
Cytat:
2005-08-14 10:16:47, urszula100 pisze:
Dziekuje za odpowiedzi. Mam jeszcze jedno pytanie, chce zrobic odciecie zaplonu, i za bardzo nie wiem ktory przewod od zaplonu nalezy przeciać, bede wdzieczna za wskazowki.



Poczytaj: KLIK!
  
 
Cytat:
2005-08-14 11:40:16, lukivc pisze:
Witam Napisz jaki masz dokladnie samochodzik.Jesli masz escorta lub oriona to musisz przeciąc czarno-żółty kabel wychadzący od stacyjki to on odpowiada za dostarczenie pradu do zaplonu a takrze innych urządzen w samochodzie.Natomias jesli do datkowo chcesz sobie jeszcze odciąc rozrusznik to przetnij też kabel czarno-niebieski.


Moj samochod to Escort 1.4 CFI, sprawdzalam przy stacyjce, i nie ma tam kabla czarno-zołtego, tylko sa: czerwony, czarny, zołty, czarno-niebieski
  
 
Cytat:
2005-08-14 11:45:28, jerico pisze:
Poczytaj: KLIK!


Niestety, odciecie pompy paliwa w moim przypadku, chyba raczej nic nie da, poniewaz moj samochod mozna takze odpalic na gazie.
  
 
Cytat:
2005-08-14 13:28:08, urszula100 pisze:
Niestety, odciecie pompy paliwa w moim przypadku, chyba raczej nic nie da, poniewaz moj samochod mozna takze odpalic na gazie.



Nie ma problemu, można również odciąć dopływ gazu. Napewno masz elektrozawór. Najlepiej jak się wypowiedzą posiadacze instalacji gazowych. Z tego co się oriętuje wystarczy w obwód elektrozaworu wstawić przekaźnik od alarmu.
  
 
W twoim przypadku bedzie to kabel czarny.Ponieważ carwony na 100% jest kablem zasilającym stacyjke z akumulatora.Czarno niebieski idzie do przekaznika od rozrusznika.A żółty zasila najprawdopodobniej światła(głowy nie dam).Mozna łatwo sprawdzic który kabel jest od zaplonu.Odczepiasz np czarnu kabel i zapalasz silnik jak nie zapali to znaczy ze to ten.
  
 
Cytat:
2005-08-13 14:55:49, Slawko pisze:
"wyrzuć" ten wstrzasowy i zamontuj tylko te mikrofale. mam taki sam alarm i nigdzie nie moge znaleźć miejsca na ten czujnik wstrząsowy coby dzialal poprawnie. Sam czujnik jest w 100% sprawny. nie pomaga nawet zwiekszenie max czulosci.


Polecam świetne miejsce do zamontowania czujnika wstrząsowego: obudowa kolumny kierowniczej (jak najniżej, pod osłoną kolumny). To jest najlepsze miejsce na "wstrząsówkę" zabezpiecza auto przed odholowaniem, bo reaguje na najmniejszy ruch przednich kół. Działa rewelacyjnie - sprawdzone!
  
 
Cytat:
2005-08-14 18:11:34, R_O_Y pisze:
Polecam świetne miejsce do zamontowania czujnika wstrząsowego: obudowa kolumny kierowniczej (jak najniżej, pod osłoną kolumny). To jest najlepsze miejsce na "wstrząsówkę" zabezpiecza auto przed odholowaniem, bo reaguje na najmniejszy ruch przednich kół. Działa rewelacyjnie - sprawdzone!



nono, idea mi się podoba. I od razu załatwiło by to zabezpieczenie alusków (przynajmniej przednich)
  
 
czy ten czujnik WSTRZĄSOWY musi być w poziamie ( leżeć płasko )
czy możę być pod kątem , na pionowej ścianie ;
nie jest nic na nim maoisane ?!
  
 
hehe, dobre pytanie. W sumie to nie wiem. ale jak go w łapce trząsłem to działał raczej niezależnie od pozycji...
  
 
może ktoś jeszcze montował taki czujnik?
  
 
jeśli ten wstrząsowy to taki metalowy walec, to działa w każdej pozycji. najlepiej sprawdź na sucho