Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() Lowell taki był... fajny by ... Katowice | 2005-01-10 13:12:33 Witam wszystkich escortomaniaków po bardzo długiej przerwie, spowodowanej remontem chałupy i przeprowadzką ![]() Mam do Was jedno pytanko... Od jakiegoś czasu mam problem... no właśnie, z czym... Strasznie mi stuka z przodu, ale nie jest to zawieszenie, bo sprawdzałem: drążki stabilizatora są OK - nowe, amortyzatory - w miarę nowe, mają może jakieś 25 - 30 tyś km, wszystkie tuleje wahaczy są dobre, gałki kierownicze też... po prostu koszmar... Podobno to przekładnia kierownicza... ale nie jestem pewien, miał ktoś podobny kłopot?? ![]() [ wiadomość edytowana przez: Lowell dnia 2005-01-10 14:07:32 ] |
![]() Lowell taki był... fajny by ... Katowice | 2005-01-10 14:10:30 Qrcze, nikt nie wie?? ![]() |
![]() chasmo Ford Escort 5d Kraków | 2005-01-10 14:18:10
Nie tak szybko ![]() ![]() Stukać może listwa w przekładni... i jeśli masz bez wspomagania to jest możliwe skasowaniu tego luzu, jest do tego specjalna coś jakby śruba. Jeśli ze wspomaganiem to nie wiem - chyba się nie da. Ale jesteś pewien, że wszystko w zawieszeniu jest ok ? a np. łozysko amortyzatora - u samej góry. Albo jeszcze tulejka na stabilizatorze, małe g... za 25zł a przez to potrafi nieźle stukać, ale stukot jest taki głuchy... A u Ciebie? Pozdr [ wiadomość edytowana przez: chasmo dnia 2005-01-10 14:19:09 ] |
![]() Lowell taki był... fajny by ... Katowice | 2005-01-10 15:10:23
tulejka na stabilizatorze?? - o kurcze, tego nie sprawdzałem... Masz rację, stukot jest taki głuchy! A co do przekładni - to nie mam wspomagania, ale z tego co patrzałem to nie ma tam żadnej śróby do regulacji... hmmm, dziś jadę do kumpla to bedziemy szukać. Dzięki bardzo za odzew!! Aha chasmo, a w którym miejscu jest ta śruba do regulacji na przekładni?? no i ta tulejka stabilizatora - ona jest u góry, czy na dole?? [ wiadomość edytowana przez: Lowell dnia 2005-01-10 15:11:31 ] |
![]() chasmo Ford Escort 5d Kraków | 2005-01-10 16:40:51
Co do śruby regulacyjnej to trzeba ruszyć przekładnię od ramy bo jest una od spodu przekładni, w miejscu, gdzie drążek od kierownicy wchodzi w przekładnię. A tulejka - odrobinę cierpliwości i chęci - na dole strony jest wyszukiwarka, w grudniu z 2 razy ktoś o to pytał, a ktoś dokładnie opisał wymianę. Ta tuleja jest rozcięta, przykręcona obejmą 2 śrubami do ramy - jak popatrzysz na (dolne) połącznie łącznika stabilizatora ze stabilizatorem ![]() Pozdr |
![]() chasmo Ford Escort 5d Kraków | 2005-01-10 19:58:23
Tosz o tym właśnie pisaliśmy przed chwilą ![]() |
Kadam Escort 1,6 16v Tarnowskie Góry | 2005-01-10 22:31:38 Podpowiem gdzie szukać wątku z opisem wymiany (bo sam zamieszczałem w nim zdjęcia) ![]() gumki stabilizatora Powodzenia... |
![]() Lowell taki był... fajny by ... Katowice | 2005-01-11 08:29:15 dzięki bardzo za informacje! Mam nadzieję, że to tylko te gumy tak stukają, a nie przekładnia... |
![]() d3_j Ford Escort Poznań | 2005-08-22 23:23:45 qrcze mi tez cos wali w zawiasie z przodu, ale wiem ze laczniki sa ok, koncowki i swoirznie wahacza oraz tuleje rowniez ok. Amortyzatory tym bardziej bo tez wymienione, ale czasami skrzypi i wiem juz ze to gum drazka stabilizatora, ale to stukanie niesie sie z okolic polaczenia drazka kier z maglownica, wiec prosba do wszystkich, a w szczegolnosci do CHASMO: mozna cosik wiecej na temat tej sruby? moze jakies foto? ona likwiduje luz na maglownicy, czy jak??? |
![]() chasmo Ford Escort 5d Kraków | 2005-08-26 12:52:04
Tak, ta śruba reguluje docisk listwy więc niweluje luz, ALE nie można przegiąć bo Ci nie będzie odbijała kierownica. Tyle teorii.... Jak przy okazji ustawiania zbiezności spytałem o regulację, gość stwierdził, że nie ma sensu, że lepiej póki nie ma za wielkich luzów jeździć, a jak się wykończy to kupić nową przekładnię za koło 300 zł(w sklepie widziałem po 360) i tyle. Można podobno też wymienić tulejki przy wyjściu z maglownicy.... Mnie też stuka, ale od 2 lat podobnie więc przywykłem ![]() |