Gaśnie nadal :( ma ktos jeszcze jakis pomysl?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Mam fiorda rocznik `96 1,6 16V gaz.
Za kazdym razem z rana po kilkudziesieciu sekundach mi gasnie - jest wtedy na benzynie. Jak uda mi sie go przegazowac zeby nie zgasl, to zazwyczaj na pierwszym skrzyzowaniu juz zazwyczaj bedac na gazie tez gasnie. Niekiedy na trasie rowniez (ok. raz na dwa tygodnie - jedzie wtedy na gazie, silnik cieply). Jak z rana zgasnie to zazwyczaj pozniej caly dzien jest spokoj. Dochodzi rowniez drugi problem, faluja mi obroty ale od 1000 w dol. Niekiedy caly dzien nic sie nie dzieje niekiedy caly czas za kazdym razem jak sciagne noge z gazu biedak dusi sie prawie gasnac (niezaleznie czy na gazie czy benzynie). Dodam ze wymienilem juz sonde lambda, silnik krokowy, sprawdzilem wszystkie rurki. Moc jest w normie, nie szarpie nim. Kompa resetowalem kilkakrotnie i programowalem zgodnie ze wskazowkami na forum. Koncza mi sie pomysly i wolalbym zdarzyc przed zima bo nie wiem co bedzie sie dzialo jak bedzie ciagle mroz. Moze to byc wina wlotu powietrza? jakiegos czujnika temperatury przy wlocie? a moze katalizator uklad wydechowy niedrozny? elektryka jakies przebicie? moze ktorys cylinder? Czekam na pomysl w rozwiazaniu tego juz polrocznego problemu. Kocham swoje kombi i chce zeby bylo zdrowe bo smiga sobie ladnie i nawet raz uratowal zycie mojej ukochanej (ABS rls)
  
 
miałem podobny problem z gaśnieciem i cholera mnie juz brała bo nie wiedziałem co sie dzieje. Okazało sie, że zsuwał mi sie kolektor. Od momentu kiedy go przymocowałem porzadnie problem zniknął. To była pierdółka ale ja szału dostawałem bo nawet mechanicy nie wiedzieli co sie dzieje.
  
 
U mnie jest podobnie - rzadko falują obroty - najczęściej jeśli silnik jest mocno obciążony i wrzuce na luz. Co do gaśnięcia miałem tak zaraz po montażu gazu - podregulowali i jest oki. Jakiś czas temu miałem problem z obrotami jałowymi - przyczyna na trójniku przy kolektorze spadł przewód podciśnienia.
  
 
Cytat:
2005-08-23 14:04:11, Karlitto pisze:
....na trójniku przy kolektorze spadł przewód podciśnienia.



hmm.... może to to??a kto wie jaka jego cena?
  
 
Witam
W jakimś artkule chyba Motor , są w zakładce Artykuły -Motor 47/04 - Do wyboru do koloru (MK7). Wyczytałem ,że gaśnięciu jest winny " regulator wolnych obrotów" i jest to typowa usterka. U mnie dziś tak się zaczeło dziać. Będe walczył , jak coś znajdziesz innego to daj znać.
piotr.monika@wp.pl
  
 
Cytat:
2005-08-24 20:47:42, Carel pisze:
Witam W jakimś artkule chyba Motor , są w zakładce Artykuły -Motor 47/04 - Do wyboru do koloru (MK7). Wyczytałem ,że gaśnięciu jest winny " regulator wolnych obrotów" i jest to typowa usterka. U mnie dziś tak się zaczeło dziać. Będe walczył , jak coś znajdziesz innego to daj znać. piotr.monika@wp.pl



A gdzie ten regulator się znajduje?
  
 
Cytat:
2005-08-24 23:40:24, kubusiek77 pisze:
A gdzie ten regulator się znajduje?



to tzw silnik krokowy -jest pod przepustnica

[ wiadomość edytowana przez: borys dnia 2005-08-25 00:07:11 ]
  
 
Napisalem na poczatku ze to nie silnik krokowy bo go wymienilem na nowy))))) gdyby to bylo takie proste rozwiazanie problemu to bylbym najszczesliwszym posiadaczek fiorda w PL czekam na dalsze sugestie