MotoNews.pl
  

Wtyczki....

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Odnawiam pytanie moje i innych kiedys zadane! dotyczy wtyczek- w tym przypadku Scoupe , ale pewnie Pony,Excel,Elantra(91) i inne tez mają cos podobnego...

Wieć jesli ktoś wie co to i jak sie to je to prosze o odpowiedź! Poszukałem troche w Manualu i są tam opisy tych wtyczek ale jakies takie niekompletne!

1.
img491.imageshack.us/my.php?image=hyundai0016zo.jpg
W manualu jest to opisane jako pressure switch???

2.
img495.imageshack.us/my.php?image=hyundai0027va.jpg
jeden to wiem ze do ustawiania zapłonu(tylko który) a druga wtyczka to niby cos od pompy paliwa(fuel pump checker)??????

3.
img419.imageshack.us/my.php?image=hyundai0034gh.jpg
to cienkie to niby A/C compressor a to drugie to nie mam pojęcia!
piszcie jak cos wiecie!
Pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: Tomasz1023 dnia 2005-10-29 21:33:45 ]

[ wiadomość edytowana przez: MacTB dnia 2005-10-30 00:25:02 ]
  
 
Sprawdź, bo w mojej przeglądarce nie wyświetlają się zdjęcia (netscape). Albo serwer, albo linki nieodpowiednie.
  
 
Poprawione.
Ze względu na wielkość zdjęcia otwierają się po kliknięciu w link.
  
 
1) Ten kabelek powinien iść do pompy wspomagania (w wersji amerykańskiej) moja pompa wspomagania nie miała tego czujnika więc nie mam pojęcia po co on jest. Podaje sygnał do komputera gdy pompa jest obciążona (kręcisz kierownicą) ale nie wiadomo po co :/

2) Fuel check to według schematu końcówka do sprawdzania czy komp podaje napiecie na pompe paliwa (czy pompa paliwowa działa).

3) Tak to idzie do kompresora od klimatyzacji, a tego prostokącika np. u mnie w Ponym nie ma.
  
 
Przypomniało mi sie co to jest to na zdjęciu 3), jest to prawdopodobnie filtr odkłucający od obrotomierza. Mój Pony nie miał w standardzie obrotomierza i dlatego nie mam tego pudełeczka. Ale obrotomierz u mnie bez tego działa
  
 
Cytat:
filtr odkłucający


hmmm a jakie on ma zadanie w obrotomierzu????
  
 
No teoretycznie żeby obrotomierz nie oszukiwał i żeby nie dostawał jakiś innych niepożądanych sygnałów, ale u mnie bez tego działa dobrze.
  
 
1 nie wiem co to takiego. Pressure switch jest przy pompie wspomagania. Kiedy krecisz kierownica rosnie cisnienie w pompie i podawany jest sygnal do ips ktory koryguje wolne obroty. W autach ze skrzynia AT moze tego w ogole nie byc.
2 brakuje naklejek na plastikach. Jedna koncowka to ETC ADJUST a droga to PUMP CHECKER. Zolto-czerwony kabelek chyba do zaplonu. U mnie jest on czerwono-czarny.
3 Prawdopodobnie filtr zaklocen. Cos sie dzieje jak to odepniesz bo u mnie nic sie nie zmienia? Obrotomierz i tak ma przeklamania. A to zolte, cienkie i gumowe prawdopodobnie od klimy lub zlacze do podpiecia zewnetrznego obrotomierza np. podczas diagnostyki. Po podpieciu miernika mozna sprawdzic co to takiego. U mnie tez tak wisi .