MotoNews.pl
  

Luz zaworów MK5 1600 EFI

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam problem , w moim escorcie slychac ju zawory. Z tego co kiedys słyszalem zawory w tym modelu sa hydrauliczne i luzy sie kasuja same a nie przez regulacje , ale wlasnie nie jestem pewien czy sa chydrauliczne.Wie ktos moze ? Bo w chydraulicznych pomoze tylko wymiana popychaczy.Pozdrawiam
  
 
Hydraulika pełna, jak sie dowiedzielam o tym po kupnie auta to trszioeke sie zmartwilem no ale coz
  
 
Nie dalej jak 1,5 tygodnia temu robiłem głowice swojego MKV 1600 EFI z powodu niskiego ciśnienia na 1 i 3 garnuszku. Po rozebraniu okazało się, na 1 garnuszku zawór dolotowy i wylotowy a na 3 wylotowy nie domykały się. Winowajcami okazały się właśnie popychacze, które nie regulowały luzu. Końcówka jest jakby zakończona grzybkiem która powinna się wciskać do środka, u mnie na tych trzech zaworach było twarde jak kamień. Jest to jednak rozbieralne. W środku są dwie tuleje i sprzężyna. W dolnej tulejce znajduje się zawór kulowy (z kulką). Nie ma rzadnych uszczelniaczy. Trzeba rozebrać i przemyć zawór (u mnie pod nim był bardzo przepracowany olej) oraz otwory na najwiękrzej tulei. Przy rozbieraniu wrócić trzeba szczególną uwagę aby nie porysować powierzchni, ponieważ jest to wszystko spasowane. Podejżewam że przemycie popychaczy i udrożnienie otworów w popychaczach da pozytywny efekt.

[ wiadomość edytowana przez: biniu dnia 2006-07-08 18:57:44 ]
  
 
ewentualnie mam taki komplecik febi do sprzedania (oczywisice popychaczy)
  
 
Puniu a ile ten komplecik miałby kosztować.


[ wiadomość edytowana przez: richad dnia 2006-07-10 13:47:29 ]

[ wiadomość edytowana przez: richad dnia 2006-07-10 13:48:06 ]