| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Arolahti Sympatyk FEFK Ford Escort MKVII Pszczyna | 2005-07-31 00:04:55 Problem polega na tym że jak autko się zagrzeje (połowa skali na zegarze) to po zgaszeniu silnika ciężko póżniej zapala. Znowu gdy jest Zimny silnik to zapala rewela!!! A i najważniejsze gdy silnik jest ciepły to po przekroczeniu 4000 obr/min essiemu Brakuje MMMMOOOOOOOCCCCCCYYYYYYY! Może ktoś z was miał podobny problem ??? Acha byłem jeszcze u kumpla na warsztacie i wszystkie czujniki były pomierzone -Niby wszystko ok. |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2005-07-31 00:09:03 Czujnik temperatury cieczy. Zalewa się prawdopodobnie przez niego. |
Arolahti Sympatyk FEFK Ford Escort MKVII Pszczyna | 2005-07-31 00:29:52 Czujnik temp pomierzony jak i pozostałe w essim. Silnik 1.8 16V. Wszystkie czujniki sprawne.Po podłaczeniu go pod komputer diagnostyczny wszystko ok. Po otwarciu sterownika Widać lekkie zacieki z wody i widać biały nalot na kilku rezystorkach!!!! |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2005-07-31 00:56:56 Biały nalot... czyli gdziesik cieknie... |
Arolahti Sympatyk FEFK Ford Escort MKVII Pszczyna | 2005-08-31 21:08:21 Wyjaśnienie: Sterownik został przełożony no iiii ...... Objawy pozostały ! więc wychodzi na to że sterownik jest ok. Wymieniłem wczoraj Sondę Laqmbda no i jakby się cosik poprawiło ale bede jeszcze testował. Pozostał jedynie problem z dziurą w obrotach tzn powyżej 4500 rpm autko zmniejsza swoja moc(tak sie dzieje jak silnik sie zagrzeje tzn wskazówka temp ustawi sie na literce N od napisu "normal"). Ale bede dłubał i dłubal az w koncu wydłubie i dam wam znac co było |
Kielek Sympatyk FEFK Escort 1.6 16V sprze ... Warszawa | 2005-09-01 08:00:14 U mnie jest podobnie, dodatkowo jest mocno paliwożerny na Pb - tak mi się przynajmniej wydaje. Sonda dobra, czujniki - nie wiem, ale na kompie pokazywały dość wiarygodne wskazania (niestety nie udało się zczytać błędów). Dziura u mnie jest chyba przez LPG... ale jest na nią sposób - jak dochodzisz do dziury to nie dodawaj gazu do dechy i wtedy powinna zniknąć - czyli tak jakby coś tam zalewało.... |
Arolahti Sympatyk FEFK Ford Escort MKVII Pszczyna | 2005-09-01 21:37:31 Kiełek - z kąd wiesz ze twoja sonda jest dobra? Bo ja myślałem i że moja tez jest dobra nawet była mierzona w zakresie obrotów od 900 do 2000. napięcie które podawała było wzorcowe!!! no i wymieniłem bestię i furka smiga. A co do dziry to muszę powiedzieć że dziś sobie znikła tzn wszystko jest ok! Prawdopodobnie sonda sie przyjęła. Po wymianie sondy autko musi posmigac najmniej trase 50 km. U mnie jak sie popieprzyło z silnikiem to zaczął mi mniej palic tak o 1,5 litra Pb;a typowym objawem padnietej sondy jest wieksze spalanie!!!, jak równiez zle odpalanie i jazda na zimnym silniku , a znowu na ciepłym Ok- a u mnie w essim wszystko było odwrotnie. Wiec ja problem rozwiązałem .Może komuś to pomoże
|