tomasz26 kostrzyn n/o | witam, mi ten problem jest znany dobrze, mianowicie mialem to samo, zaczelos ie od skoku temp, uszczelka zaczela przepuszczac co prowadzilo to zrobienia sie poduszki powietrzbej na glowicy,... a dalej do punktowego przegrzania glowiny i pekniecia w okolicy zaworu wydechowego,...najpiwrw skakala temp a pozniej zaczely puchnac weze,.. po prostu cisnienie bylo wdmuchiowane do obiegu wodnego,.. co skonczylo sie na kupnie drugiej glowicy,. spawanie raczej odpadalo ,bo nikt nie dawal gwarancji, i koszta tez spore.,.,..wiec nie jest to dobrym objawem ta temperatura,.. moze tez byc po prostu zapowietrzony,... cikezo odpowietrzyc te silniki, trzeba to robic kilkaktotnie i najlepij stajac przodem auta pod gorke,... glowiaca jst dosc wysoko wzgledem zbiorniczka wyrownawczego,... ale moze to byc tez pompa wody, nie przpycha plynu dalej, dlatego sie grzeje, brak obiegu, wiec widzisz przyczyn jest wiele, ale jazdy w takim stanie nie polecam,... |