Bląd 44, alternator znowu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam problem, a mianowicie: miesiącc temu wymienilem sondę bylo ok i kilka dni temu znowu się zaświecila lampka awarii silnika po odczytaniu byl kod 44 za uboga mieszanka to samo co ostatnio czy ktoś mial podobne doświadczenie z tego tematu w czym może tkwić problem? zaznaczam że lampka po chwili zgasla ale autko i tak jest mulowate , mam gaz instalka ELPIGAZU silnik 1,5, 16v , Drugi temat to alternator, również niedawno wymienilem regulator napięcia oraz diody i komutator, zostawilem w spokoju szczotki bo byly jeszcze nie zniszczone, i po kilku tygodniach zaczyna się swiecić znowu kontrolka akumlatora oraz ręcznego po przegaowaniu do okolo 3,5 tys obr. wszsytko "ladowanie" gaśnie co to wszsytko w tym koreańskim sex machine znaczy? pomoże ktoś? z góry diękuję.
  
 
Mogę Cie naprowadzić na drugie pytanie. Sprawdź WSZYSTKIE złącza jakie idą do zegarów. Wystarczy, że gdzieś nie będzie dobrej masy i mogą Ci sięzaświecić nawet wszystkie lampki. Ja miałem podobny przypadek z tylnymi lampami. Nie było masy i świeciły mi sie wszystkie światła a wystarczyło tylko pozycyjne wlączyć.

Nie gwarantuje, że to dobra droga, ale słuszny trop.......
  
 
no to pięknie nieweim czy to będzie wina szczotek w alternatorze czy faktycznie zlej masy ale sprawdzę , a kto mi powie coś na temat sondy czy możliwe że drugi raz poleciala??
  
 
Co do alternatora to sam osobiście wymieniałeś wszystkie podzespoły czy ktoś to robił??? Ja naprawiałem alternator na raty, najpierw laik elektryk wymienił mi diody i łożyska i poskładał wszystko do kupy. Alternator oczywiście nie był sprawny więc kolejny elektryk już bardziej znający się na rzeczy zabrał się za wymianę regulatora również i okazało się, że na połączeniu z diodami nie było grama cyny!!!Partactwo więc i niekompletna naprawa. Ale objawy chyba alternatora niedomagającego, sprawdzić więc ładowanie.

A sonde to zależy gdzie i jaką kupowałeś, te z Allegro czasem są dobre a czasem po tygodniu potrafią walnąć.
  
 
sondę kupowałem w sklepie za 120 zeta, alternator robiłem osobiście sam : wymieniałem płtkę z diodami regulator i komutator oraz łożska fakt faktem komutatora nie toczyłem potem na tokarce może to jest powód może zrobił się gdzieś zimn lut na połączeniu regulatora ze szczotkami to jużnieistotne działa po przegazówce, co do sond to zmierzę jej impuls bo podejrtzewam że chba zapomniałem o filtrze owietrza i zgłasza błąd za ubogiej mieszanki , ale to dopiero w piątek.