Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() krzysiek77 BMW Member BMW e-34 530i V8 szczecin | 2005-08-29 20:54:13 co to jest "cut off"?? |
![]() pi3s BMW Friend Wrocław | 2005-08-31 09:29:30 na sekwencji takie problemy nie wytepuja, mam nadzieje...?
|
ramborior BMW Friend BMW 730i Motycz | 2005-09-04 13:04:20
ja miałem coś takiego (cut off) w 1,6 E-30 i obroty falowały i wogóle były problemy więc nie wiem czy to jest rewelacyjne urządzenie ![]() ![]() ![]() |
![]() krzysiek77 BMW Member BMW e-34 530i V8 szczecin | 2005-09-04 13:17:24
główną przyczyną strzałow, poza niesprawnościami ukł zapłonowego, jest zbyt uboga mieszanka gazowo powietrzna. gdy gaz w butli sie kończy mieszanka się robi uboga. aby temu zaradzić sonda lambda monitoruje cały czas skład spalin i podaje sygnały za pośrednictwem komputerka na silnik krokowy, ktury otwiera przepustowość rurki. czyli, albo lambda,albo silnik krokowy na przewodzie, lub (i to sprawdz na początku) filterek gazu. |
ramborior BMW Friend BMW 730i Motycz | 2005-09-04 22:44:15
"srubkę" mam zamiast "komputera" tam na przewodzie od parownika a silnik krokowy (regulator wolnych obrotów biegu jałowego firmy Bosch) nie jest przecież częścią instalacji gazowej tylko oryginalnym elementem silnika w BMW 730i. |
![]() Dexter528i BMW Member BMW 528i Rychtal | 2005-09-04 23:57:32 U mnie po odpaleniu i przełączeniu na gaz miałem problem z niskimi obrotami. Tzn. raz były za niskie (ok 500 ), a raz za wysokie (1500-1700 ) i ciężko schodził z wysokich odrotów (obroty zatrzymywały się na jakiś czas w okolicy 1800 ) W czoraj znalazłem przyczyne. Mianowicie lewe powietrze. Wszystkie przewody od powietrza były ok. Jednak w kolektorze dolotowym ( silnik M30 ) od spodu znajdują sie takie trzy małe końcówki do których powinny być popodłączane jakieś wężyki (niestety nie wiem od czego ). Po zaślepieniu końcówek wszystko jest jak w książce pisze, elegancko schodzi z obrotów, a niskie obroty cały czas trzmają się troche poniżej 1000.
Pozdrawiam |
Wielebny BMW Friend było BMW 316 Bydgoszcz | 2005-09-05 08:31:38
Filtr gazu ma 2 miesące (tak jak sama instalacja).W którym miejscu dokładnie znajduje sie silniczek krokowy?? U mnie w aucie jest nastepująca kolejność urządzeń. Puszka z filtrem -> mixer->klapa od gazu-> przewód powietrza-> kolektor. W jednym warsztacie samochodowym mówił mi facet ,że powinna być inna a mianowicie mixer i klapa powinna być przy kolektorze a nie przy filtrze, ma to jakiś sens?? A co do silniczka krokowego to jak nie jest to jakiś duży koszt to go poprostu wymienie. Czy filtr stożkowy co by pomógł?? |
Wielebny BMW Friend było BMW 316 Bydgoszcz | 2005-09-05 10:32:47 Właśnie byłem w sklepie z częściami do BMW i zapytałem tak poprostu chłopaków na temat mojego problemu (bo też mają Beemy ![]() |
Jeztom (S) BMW Master (Moderator) E32 735iA and BMW 32 ... Żory | 2005-09-05 10:46:06
a ja Ci powiem: GÓWNO PRAWDA. |
![]() biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2005-09-05 11:05:20 1.6 na najprostszym gaziku powinien hulać bez najmniejszych przypierdów. Zmień gazowników. |
Milas (S) BMW Master (Moderator) E30,M40;;E34,M50 Będzin | 2005-09-05 11:14:54 Zgadzam się.
|