| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
krzysiek77 BMW Member BMW e-34 530i V8 szczecin | 2005-08-29 21:04:02 takie same dziury miałem jak mi sonda lambda siadła, ale miałem nieco nie ruwne obroty na benie. zdejmij na ciepłym silniku przewody od silniczka krokowego na przewodzie doprowadzającym gaz do kolektora i pojezdzij troszke na gazie, jaknie będzie dziur, tylko nieco wyższe wolne obroty, a moc sie nieznacznie poprawi, to na pewno to. ale nie jezdzij długo, bo może kichnąć. ale komputer powinien to wykryć, chyba, że gazownicy do dupy z ich do dupy komputerem. |
Robin_Hood BMW Member Tarnów | 2005-08-30 07:59:19 Sprawdz też czy nie masz zapchanego filtra gazu. (miałem podobnie) i spóść też olej z parownika. Może też któryś elektrozawór nie trzyma. [ wiadomość edytowana przez: Robin_Hood dnia 2005-08-30 08:02:26 ] |
Milas (S) BMW Master (Moderator) E30,M40;;E34,M50 Będzin | 2005-08-30 08:26:05 Myślę, że szukanie przyczyny w elektryce warto zostawić na koniec. Jak by było coś z zapłonem to odczuł byś to na benzynie a na gazie by strzelał.
Stawiam na lambdę. Zmień serwisantów-gazowników. |
BeeMWe (S) BMW Master (Moderator) BMW 525 24v Olsztyn | 2005-08-30 16:01:57
Zacznij od tego, miałem tak kiedyś w audiku, zależy jaki gaz lejesz, czasem nawet co 3 miesiące musiałem jechać na czyszczenie/wymiane filterka, bo samochód ksztusił się jak stary maluch. |
vittorio Białystok | 2005-08-30 16:57:50
Filterek niedawno wymieniłem. Troszeczke sie polepszyło, ale tylko troszeczke. |
Robin_Hood BMW Member Tarnów | 2005-08-31 07:29:18 Może też to byc wina parownika. Memrany w środku się zużyły i tak też może się dziać. |
vittorio Białystok | 2005-08-31 17:46:07
Zrobiłem na gazie dopiero 20tys. |
vittorio Białystok | 2005-09-05 15:12:30 Noooo
chyba jest mały przełom w sprawie. wymieniłem sonde, przeczyscilem reduktor i na razie (od dzisiaj rana) chodzi jak powinno/... zobaczymy jak długo... |
vittorio Białystok | 2005-09-06 12:40:30 Pomocy !!!!!
objawy wróciły, choć jest zdecydownie lepiej..... |
biem BMW Member E36 318 iS Opole | 2005-09-06 14:41:38
No to się nacieszyłeś cały jeden dzień... |
krzysiek77 BMW Member BMW e-34 530i V8 szczecin | 2005-09-06 19:48:13 jeśli wymieniłeś lambde i jest maleńka poprawa, to należy jeszcze sprawdzić emulator sondy i silnik krokowy mieszanki gazu. zrobisz to u dobrych gazowników. |
vittorio Białystok | 2005-09-08 16:24:56
Byłem u dobrych gazownikow. wszystko sprawdzone na kompie. sonda ok. zamiast silniczka krokowego srube wstawiali, dalej to samo. podejrzenie padlo na reduktor. dopoki nie wymienie to sie nie dowiem...... |
krzysiek77 BMW Member BMW e-34 530i V8 szczecin | 2005-09-08 18:59:39 może moje pytanie zabrzmi conajmiej śmiesznie, ale czy kiedykolwiek było ok z tym gazem? czy kupiłes to auto już z inst.gaz. i od początku to nie chulało jak należy? może działało i nagle sie zepsuło. nasuwa mi się myśl taka, że poprostu parownik ma zamało KW-to znaczy mocy.nie jest zamały do silnika? |
Robin_Hood BMW Member Tarnów | 2005-09-09 10:41:11 Może tak byc jak Krzysiek77 pisze, że parownik ma za małą moc i przy normalnej jeździe będzie chulać ale przy ciśnięciu nie wyrobi. |
vittorio Białystok | 2005-09-12 14:27:58
No dobrze, a jak wytłumaczysz spadek mocy na wolnych obrotach??? Bywało, że jak stałem na światłach to obroty spadaly do 600/min.(co prawda zdarzało sie to rzadko). I jak wcisnąlem gaz to reagowal z opoznieniem (tak jakby nie dostawal paliwa, zapchany by czy co?) nie wiem. wymienie reduktor a jak dalej bedzie to samo to .... |
mariusz_nie_827 Brodnica | 2005-09-12 15:02:02
Przesłoń dolot powietrza (tak o 30%) - powinno pomóc na jałowych i będzie lepiej ciągnął. pozdr Mariusz |
baz-e30 BMW Member 328iA Touring & E36 ... Zielona Góra | 2005-09-12 19:22:00 mówisz żby przesłonić dolot |