Zalozenie LPG

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wzystkich

Pytanie jest nastepujace czy w warunkach garazowych jestem w stanie sam zalozyc instalacje gazowa do auta na pelnym wtrysku 4 lub 5 generacji ?? Jestem mechanikiem amatorem ale bardzo zapalonym

Pozdrawiam

Witaj.
To nie jest wymiana świec czy klocków.

Ok to z innej beczki. Kazdy kto teraz jest szpecem od instalacji kiedys zakladal swoja pierwsza instalacje. Pytanie czy robil eksperyment na wlasnym aucie czy najpierw praktykowal u kogos innego . Z mojego rozeznania najtrudniejszym etapem jest zalozenie wtryskoow i rozmieszczenei osprzetu w komorze silnika, reszta to prace niewiele bardziej skomplikowane od wymiany klockoow

Cała ta zabawa wydaje mi się nie warta zachodu, bo i tak żeby wbić sobie gaz do dowodu musisz mieć fakturę za montaż, homologacje itd. Te papiery oczywiście idzie załatwić, ale nie za darmo i Twoje zaoszczędzone pieniążki i tak wydasz za friko. Pomijam kwestię fachowości zakładu, bo to inna sprawa. Poza tym, jak się chcesz uczyć to zacznij raczej od prostszego systemu, bo sekwencja to wyższa szkoła jazdy i mało który zakład tak naprawdę umie sobie dobrze z tym radzić. Poza tym jak coś zchrzanisz to pretensje możesz mieć tylko do siebie, a to droga zabawka, jak zchrzani zakład to przynajmniej teoretycznie jest od kogo egzekwować to co Ci się należy. A na koniec jeszcze jedno gaz to nie powietrze i pomimo wszelkich zabezpieczeń jest to ryzyko, że coś pójdzie nie tak i wtedy zażalenia możesz już nie napisać.

ok w takim razie kolejne pytanie jezeli chcialbym nauczyc sie zakladac III IV i V generacje to jak mam to zrobic ?? W jaki sposoob dojsc do celu ??