| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2005-01-03 12:22:48 1. Silnik krokowy - nie dotykaj iglicy... Przy włączeniu zapłonu komputer wykonuje pełny ruch silnika krokowego "w te i wefte" a potem ustala jego położenie do zapalenia auta. Nic sie nie ustawia.
2. Co to znaczy "mrugają"?? MOże to być związane ze słabą masą. Alternator - jeśli ten dźwięk to gwizdanie zmieniające ton gdy włączysz światła, ogrzewanie szyby i inne odbiorniki prądu - sprawdź mocowanie przewodów między akumulatorem a alternatorem. Jeśli to nie pomoże - to masz padnięty mostek prostowniczy alternatora. Aha - zmierz napięcie na akumulatorze przy włączonym silniku. POwinno być około 14,4V. PO włączeniu dużych odbiorników prądu nie powinno znacząco spaść |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2005-01-03 16:28:12 Opór pomiędzy A i B oraz pomiedzy C i D powinien zawierać sięw przedziale od 40 do 80 Ohmów. NIe mierzy się oporu pomiędzy innymi kombinacjami pinów. |
jost Klubowy Weteran BMW 520d Lublin | 2005-09-12 19:20:14 mam pytanie
czy silnik krokowy czyści się jakoś w środku i czy przez zanieczyszczony silnik krokowy obroty biegu jałowego mogą falować? |
malin2 Espace 2.0T Lancia ... Poznań - Koszalin | 2005-09-12 20:25:22 Czyszczę od 4 lat, bo tak długo mam ten samochód. Nie czyszczę silniczka ale środek gdzie wkłada się go oraz iglice. |