[126]zawias przód ----> auto pływa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
panowie mam pytanie odnosnie resora mialem go sklepanego na 13cm i wszystko bylo ok ale stal za wysoko wiec postanowile, sklepac na 8 cm i po tym zabiegu jak auto wpadnie w jakas dziure lub nierownosc caly przod plywa na boki i jak by zrobil sie miekciejszy na przod mam zalozone tylnie amorki nie utwardzane acha i nie mam tych gumowych odbojnikow.Co moze byc przyczyna tego [img=http://img400.imageshack.us/img400/7094/10030800vu.jpg]">

[img=http://img400.imageshack.us/img400/5117/10030812ny">

[img=http://img400.imageshack.us/img400/2249/10030857ot.jpg]">
  
 
img400.imageshack.us/my.php?image=10030857ot.jpg
img400.imageshack.us/my.php?image=10030844lj.jpg
img400.imageshack.us/my.php?image=10030812ny.jpg
img400.imageshack.us/my.php?image=10030800vu.jpg

daje tak bo tamte cos nie smigaja


[ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2005-09-10 10:21:22 ]
[ powód edycji: tytułowanie wątków i linki ]

[ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2005-09-10 10:22:29 ]
  
 
oddaj mu klamki zacznie dobrze jeździć


sprawa wyglada tak że ten resor nie pracuje prawidłowo bo całkowicie sie już przegiął , do tego wszystkiego trzeba ustawić kąty pochylenia kół , pozakładac odbojniki , wtedy powiino być wszystko git , ja osobiście miałem większą glebe w poprzednim malcu i swobodnie się jeździło
  
 
Cytat:
2005-09-10 10:25:51, lukaszc pisze:
oddaj mu klamki zacznie dobrze jeździć sprawa wyglada tak że ten resor nie pracuje prawidłowo bo całkowicie sie już przegiął , do tego wszystkiego trzeba ustawić kąty pochylenia kół , pozakładac odbojniki , wtedy powiino być wszystko git , ja osobiście miałem większą glebe w poprzednim malcu i swobodnie się jeździło


no tak ale zeby byla taka gleba to chyba musi sie resor usmiechnac?no a co do katow pochylenia to wiem ogolnie musze caly przod zrobic tzn regenaracje zwrotnic i wszystkie drazki praktycznie wymienic
  
 
Cytat:
2005-09-10 10:33:47, Benson pisze:
wiem ogolnie musze caly przod zrobic tzn regenaracje zwrotnic i wszystkie drazki praktycznie wymienic



No to masz odpowiedz.
BTW: "Miekciejszy" przod -

[ wiadomość edytowana przez: lukaszc dnia 2005-09-10 11:21:19 ]
  
 
jak obnizasz resor to automatycznie zmienia sie drastycznie zbierznosc ,staje suie mega rozbierzny i dlatego si enie prowadzi skrec troszke drazki i bedzie git
  
 
Parnel nie tylko zbierzność ale cała geometria czyli wyprzedzenie(to akurat najmniej) zbierzność i pochylenie.
  
 
Cytat:
2005-09-10 12:25:44, kaza pisze:
Parnel nie tylko zbierzność ale cała geometria czyli wyprzedzenie(to akurat najmniej) zbierzność i pochylenie.

No dokladnie ,ale widze ze w tym przypadku reszta geometrii nie ma wiekszego znaczenia
  
 
Benson coś ty mu zrobił??
nie dziwie sie bobkowi ze sie na ciebie obrazil i nie chce dobrze jezdzic jak na lezy

koledzy maja racje. Doraznie zaloz mu odboje, potem ustaw zbieznosc na drazkach (najlepiej w warsztacie). pochylenie nie gra juz takiej roli jak chodzi o wrazliwosc na skrecanie (ale powinienes zrobic)
A jak go chcesz zglebic mocniej to zetnij te aluminiowe podporki na resor,no i odboje tez!
Taka mala uwaga: nie oplaca sie ustawiac geometrii na warsztacie poki nie wymienisz drazkow i zwrotnic, bo po remoncie znow to bedziesz musial zrobic...


[ wiadomość edytowana przez: HNT dnia 2005-09-11 13:04:22 ]