| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
cayen | 2005-09-19 10:51:05 Witam,
Wielkim znawcą to nie jestem, ale kiedy rok temu decydowałem się na escort to znajomy pracujący w znanym serwisie w Łodzi odradził mi ten silnik. Powód - turbosprężarka jest tak umiejscowiona, że podobno "lubi" zasysać wodę z głębszych kałuż. Ale jak jest naprawdę - nie wiem. Wybrałem benzynkę. Pozdro |
Snale Sympatyk FEFK VW Touran Goczałkowice | 2005-09-19 11:11:11 Witam!
Polecam przywiezienie autka zza granicy. Krajówki z Płońska szybciej rdzewieją. Tata ma krajowego escorta z 1997 i jest juz po wymianie progow. Ja mam z niemiec z 1995 i rdza jest tylko pod akumulatorem (ale to jest normalne w escortach). Co do dezeli to nie wiem jak jest. Tata i ja mamy 1,6 16V i silniki nie sprawiaja klopotow. Zycze powodzenia w zakupie! |
papciosmurf Escort Kombi 1.8TD '00 Piastów | 2005-09-19 11:23:55
Jakoś tego nie widzę, powiem szczerze. Chyba że rurę ssącą jej ktoś zdejmie albo podziurawi. Samo z siebie turbo jest dość wysoko umieszczone. |
![]() DL778 MB W126 380 SE Warszawa | 2005-09-19 11:27:34 Mam 1.3 EE EFI i też polecam 1.6 16V, kopyto i elastyczność są OK ja mam tylko elastyczność ha ha ha. Dyzel bez turbiny to muł a z ... patrz niżej. No racja, unikaj płońska!! Poza tym możesz trafić na wiele bajerów jak elektryczne szyby (przód) lusterka, klima, wsparcie na kierownicy, 2Xjaśki, elektrycznie regulowana wysokość fotela, podgrzewanie dupska, tylnej i przedniej szyby także, centralny zamek (tu muka bo nie jest uniwersalny - lepiej jak jest!!) nie za drogie części i jest ich sporo. Sporo można samemu (z pomocą FEFK) .
ogólnie polecam za takie pieniążki jak stoją... |
![]() jagamen BMW 318 TDS sedan częstochowa (Kłobuck) | 2005-09-19 12:05:12 Do klubowicza SAINT wysłałem Ci wiadomość na PRIV. |
papciosmurf Escort Kombi 1.8TD '00 Piastów | 2005-09-20 11:00:31
Ja wczoraj dokładnie obejrzałem moje bydlę od spodu i mogę powiedzieć, że ono na 100% nie lubi zasysać wody w turbo ![]() |
mariobros Ford Escort Kombi Ozimek | 2005-09-20 12:33:45
Wodę, to ten mechanik ma pod kopułką. Trudno o większą bzdurę. 1.8TD to jest silnik, który jest bardzo wrażliwy na sposób eksploatacji i to jest jego słabość. Obchodząc się z nim jednak nie jak rzeźnik, ale z czuciem, wymieniać olej o czasie, nie przeciążać turbiny, moża czerpać sporo radości z jazdy autem z tym silnikiem. Na dodatek w moim przypadku w zasadzie nie umiałem zmusić auta do tego, aby mi spalił więcej niż 7lON/100km, czy to w mieście, czy w trasie, ogólnie spalał mi średnio trochę ponad 6lON/100km. Tak więc przed zakupem dobrze sprawdzić silnik, spróbować odpalić o poranku, sprawdzić jak reaguje na pedał, ciśnienie sprężania i na tej podstawie można sporo o kondycji jednostki powiedzieć... Ogólnie kiedyś napisałem elaborat o testowaniu 1.8TD, który to elaborat potem został upubliczniony tutaj: www.mondeoklubpolska.org/modules.php?name=News&file=article&sid=45 |
papciosmurf Escort Kombi 1.8TD '00 Piastów | 2005-09-20 12:45:37
No mój też jakiś taki dziwny jest. Skubie tej ropy tyle co wróbelek ![]() |