MotoNews.pl
  

Targi motoryzacyjne i zlot tuningowców w Katowicach.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam! Chciałbym się pochwalic kilkoma zdjeciami z targów motoryzacji, które odbyły sie w Katowicach-Bytkowie. Przy okazji odbył sie jak co roku zlot pojazdów dziwnych i tuningowanych.

Na początek Espero naszego klubowicza Johnego




Wydech z boku auta


Znalazło sie kilka starych,ale za to ładnie przerobionych autek



Ładnie zrobiony polonez


Golf II - TAXI


To BMW E-30 miało 5litrowy silnik V12 Gdy podszedłem do auta, przez chwile była otwarta maska... własciciel rozmawiał z jakims kolesiem o ciągłym problemie z poduszką silnika.. i rzeczywiscie.. silnik drgał i "ruszał" całą budą auta.



Trabi


Motory .. moja ola niechciała od nich odejsc... jest fanatykiem motorów. Sama czesto jezdzi na CBR-ce 600




Skąd ja znam to espero?

Juz je gdzies widziałem... i ta naklejka...

A to Darek i jego esperaczek


A tu cos dla Bogdana1! Ciekawe rozwiązanie platformy

Nowy Ssang young (chyba dobrze napisałem )

Alfa 159

Ola przy Porshe

Tu razem z Andzią

Melex do tego malenstwa wejsc nie umiałem

Wersja militarna


Nawet jakis mały helikopter wylądował

Przepiekna Warszawa

Piekne BMW


Jedyna 22 cale...



szpachla... duuuuzo szpachli... niestety mało widoczne na zdjeciu pekniecia.. i krzywizny w obróbce.


O so chozzzii???
Zwróccie uwage na wydech


Pożądku pilnowała Polska konna policja


I to by było na tyle. Czekamy na zdjecia Darka i Andzi, z którymi to własnie przybylismy na zlot


[ wiadomość edytowana przez: Czarek_Rej dnia 2005-10-09 20:15:41 ]
  
 
Widze, że i zlot przy okazji
A tak na poważnie to fajne zdjątka i Esperaki ( ale Johny to samego siebie z tym TUNINGIEM przeszedł ) Parę sztuk jak ta BMW z tymi felami 22", ta Wawa i ten Trabi róniez mi się podobaly. Ale niektórym to się naprawdę dziwie jak im nie szkoda kasy i auta na takie przeróbki
  
 
Ja tez tam byłem. Niebieskie BMW 350- coś pięknego, silnik z siódemki... Z ciekawych to również był Lancer z wyścigów na 1/4 mili, rokordzista Polski, czas jakos 9,7 s z ulamkami. Szkoda ze aparatu nie mam... Ciekawe osiagi tej maszynki... silnik tylko 2,3 l a mocy niecałe 700 KM. do setki 2,5 s 0-200km/h niecale 9 s. A tak niepozornie wyglądał. Warto tez wspomnieć stanowisko z audio Sony Xplod ze swoim garbusem. Twierdzą, że wyciagneli z niego 159 dB. Jak dali próbkę możliwości tego czegoś to wsadziłem głowę do środka - wiał podmuch z membran i bebechy mi się chciały poobrywać... Ciekawe przeżycie. A tak poza tym oraz po tym co widać na fotkach Czarka to tak biednie...
  
 
Johny... brak mi slow...

Niby o gustach sie nie dyskutuje, ale to co zrobiles z Esperaka to tragedia. Wczesniej bym sie wstydzil jezdzic takim samochodem, teraz, po malowaniu i co tam jeszcze pozmieniales - juz bym sie bal

Rozumiem, ze hobby, ze to fajna zabawa, ze masz cos oryginalnego, ale... nie potrafie zrozumiec jak cos takiego moze sie podobac. Moge Cie jedynie podziwiac za zapal i wytrwalosc w tym co robisz i ile kasy na to wydajesz...
  
 
Johny, kawał dobrej roboty, coś dla zwolenników tjjuningu o wyjątkowo wysublimowanym smaku
  
 
Przepraszam Kolegów że posłużę się ich cytatą z małym rozszerzeniem ale zgadzam się z Wami, a ze swej strony delikatnie bardzo określił bym to tak:

..."Johny... brak mi slow... , kawał dobrej roboty, coś dla zwolenników tjjuningu o WYJĄTKOWYM, WYJĄTKOWO wysublimowanym smaku..... "

P.S. zobaczyłem wątek i bałem się wczoraj coś napisać .......ale ...........musiałem się napić bo mi krew zastygła !!
  
 
co do moich fotek.. niechiało mi sie klepac ponad 60ciu zdjec na forum... troche to przeżedziłem.
  
 
Dobra teraz nasza kolej

Mini zlocik był zarabisty
Oto fotki!!:













































Piękne BMW ale była kolejka zeby se w niej usiąść


Piękne no nie
  
 
Andzia Gratulacje!....masz zdecydowanie lepszy gust od Czarka !!....no chyba że jemu nie było wolno PODZIWIAĆ !

Świetny materiał! ....no i cóż jeszcze ....Wasz Esperak podoba mi się DUŻO DUŻO bardziej od tego dziwoląga obok !

[ wiadomość edytowana przez: bogdan1 dnia 2005-10-11 00:01:07 ]
  
 
jako ciekawostke powiem, ze ten lancer



ma 2,6 sekundy do setki i jest przy tym rekordzista polski

silnik bodajze 2.2... reszty danych nie pamietam, ale do 200 cos ponad 8 sekund chyba
  
 
Cytat:
2005-10-11 09:16:26, Cwikus pisze:
jako ciekawostke powiem, ze ten lancer........ma 2,6 sekundy do setki i jest przy tym rekordzista polski silnik bodajze 2.2... reszty danych nie pamietam, ale do 200 cos ponad 8 sekund chyba


Jako ciekawostkę powiem, że jest to EVO VII, który zanim został rekordzistą, "spędził" prawie 2kkm na platformie, którą teraz jeżdżę! Odbieraliśmy go (w 2003r.)z portu w Rotterdamie...miałem tam jechać jako zmiennik kierowcy ale...na 4 godz.przed wyjazdem zniknęły moje dokumenty!!
I tak mam frajdę bo już w K-cach transport przejąłem, odprawa celna, przeładunek i rozładunek oraz odwiezienie auta do przebudowy były moich ręcach
P.S. Mogłem nieco pomieszć z modelem bo gdzieś jeździ drugi podobny! -rok wcześniej, dla tego samego klienta też przywieźliśmy z Rotterdamu 1 egzempel EVO
  
 
a ja dla ciekawości powiem, ze używam tuszy inc-teca.... która to firma jak widać sponsoruje tego lancera


P.S. Jak można skrzywdzić esperaka pokazują fotki

P.S.2. Właściciela białej warszawki miałem okazje poznać, spoko gość.. całą kasę ładuje w doprowadzenie autka do ideału......

P.S.3. też chciałem odwiedzić targi....... ale dzięki problemom z mechanikiem tego nie zrobiłem.... a z tego co widze było bardzo ciekawie..... szczególnie na niekótrych stoiskach

pozdro
  
 
A tak wogóle to ciekawe jak Johny ma napisany kolor w dowodzie
  
 
1. Kolorów nie wpisuje się już w DR, a w ewidencji można mieć wpisane "nieokreślony"
2. 2,6s do setki... na hamowni co najwyżej.
  
 
Cytat:
2005-10-11 13:23:06, Kolber7 pisze:
a ja dla ciekawości powiem, ze używam tuszy inc-teca.... która to firma jak widać sponsoruje tego lancera .....



Nie sponsoruje. EVO jest własnością właściciela IncTec
  
 
Cytat:
2005-10-11 20:13:31, bogdan1 pisze:
Nie sponsoruje. EVO jest własnością właściciela IncTec




aaa i mają jeszcze smarta SO LIDNY
  
 
Cytat:
2005-10-11 15:04:51, piotr_ek pisze:
1. Kolorów nie wpisuje się już w DR, a w ewidencji można mieć wpisane "nieokreślony" 2. 2,6s do setki... na hamowni co najwyżej.



poszukam Ci gdzies filmika i jak znajde to podesle, bo mam gdzies w czelusciach mojego kompa.

zdziwisz sie, tez sie zdziwilem, ale klapa opada, naprawde. to evo zbiera sie niesamowicie szybko
  
 
Cytat:
2005-10-11 22:40:27, Cwikus pisze:
zdziwisz sie, tez sie zdziwilem, ale klapa opada, naprawde. to evo zbiera sie niesamowicie szybko



Nie przeczę, że się zbiera, ale w normalnych warunkach na normalnej drodze/torze 2,6s do 100 km jest niewykonalne, chyba, że weźmie się pod uwagę sam czas jazdy... a że auto przez kilkadziesiąt sekund będzie obracało kółkami w miejscu to już szczegół.
Pamiętacie chyba też jakieś EVO czy inna Impreza, co to miało 1000 KM i występowało w Czasie Tuningu. Kilka miesięcy temu było wystawione na sprzedaż właśnie dlatego, że nie było żadnych możliwości wykorzystania tego 1000 KM i równie dobrze mogłoby mieć 600 KM.
  
 
No faktycznie chiba trochę przesadzone, choć w Top Gear ostatnim pokazywali (i jeździli) wyczynowego Astona DB9 (nie do kupienia) - takiego na Lemans itp. Ponoć 3 i cuś do setki, chyba 4 po przecinku - no i jeździ.
  
 
Cytat:
2005-10-12 09:29:30, Walus pisze:
takiego na Lemans itp. Ponoć 3 i cuś do setki, chyba 4 po przecinku - no i jeździ.



Pojeździ... na specjalnej nawierzchni, mając zamontowane specjalnie wyprodukowane dla niego opony.