MotoNews.pl
4 Strumienica łuskowa w 1.5 (56867/26) - PT
  

Strumienica łuskowa w 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam długo mnie nie było musialem zrobić lad z autem.Odnośnie strumienicy-nie jest głośniej, może troszke szybciej do 100 ale bez zbytniej brawury.cena z montażem 105zł więc chyba nie drogo
  
 
Odnośnie strumienicy, przed chwilą moim espero jeździł koleś i stwierdził "teraz to kur... idzie, nie to co wcześniej".Widocznie ja zbyt dużo jeżdżę i nie jestem obiektywny, moja panna też mówi, że jest lepiej.Spalanie cały czas na tym samym poziomie, niecałe 9litrów gazu, anie powiem żebym jeżdził spokojnie,mało kiedy poniżej 100.Powoli zazcynam się do niej przekonywać im więcej jeżdze wydaje mi się, że samochod lżej przyspiesza, poprawę widać zwłaszcza na 5 biegu, nie trzeba tak często redukować.Chyba jednak było warto, podejrzewam, że przy większych silnikach poprawa będzie bardziej odczuwalna.Chętnie wybiorę się na jakiś zlocik w okolicach lublina.Pozdrawiam wszystkich klubowiczów
  
 
Czyli zamiast kata ?

Teraz pomyśl czemu się lepiej zbiera.

Podpowiem.

A) Przebieg Twojego auta.
B) Brak katalizatora.

Więc żadna zasługa w tym strumienicy...
  
 
Witam,


Panowie wypie.... strumienice i wspawajcie tam juz lepeij kawalek rurki Nie dosc ze lepiej to i taniej
Jedyna tania metoda zwiekszenia mocy o okolo 5-7 km w 1.8 i 2.0 jest przestawieie zaplonu na kopolce. Cala reszta tanich metod to kasa w bloto... A strumieica "luskowa" to juz wogole


Pozdr
Jadzwin
  
 
A w 1,5 jakas tania metoda.....
  
 
Dawno nic nie było o strumienicach, a powiem że temat ciekawy.
Czy strumienica łuskowa wpływa na żywotność silnika? Bo przeszukałem pół internetu i opinie pół na pół, a mam wrażenie że te negatywne to opinie pseduekspertów którzy tylko coś tam słyszeli że do bani i lepiej nie kombinować. Jakieś doświadczenia macie?
  
 
Cytat:
2005-09-19 12:11:52, Stanko pisze:
Dawno nic nie było o strumienicach



bo klubowicze poszli po rozum do glowy i postanowili przestac wrozyc z fusow

co do zywotnosci silnika..to sam sobie odpowiedz..jaki to mialoby miec wplyw?? nie widze zwiazku..po prostu spalinom latwiej sie wydostac..ale jadzwin bardzo dobrze skwitowal..szkoda zachodu..

dlaczego?? powod jest prosty..caly uklad wychechowy od kolektora po tlumik koncowy zostal zaprojektowany pod konkretny silnik..jesli zaprojektujesz i wyliczysz parametry strumienicy pod uklad w twoim samochodzie to masz szanse osiagnac efekt..ale kupujac jakies uniwersalne gowno probujesz wlasnie wrozyc z fusow..byc moze ci sie uda..ale raczej liczylbym sie conajwyzej z efektem placebo


piszesz o pseudoekspertach..a znasz jakis autorytet ktory twierdzi ze uniwersalna strumienica poprawi osiagi twojego samochodu lepiej niz kawalek rurki?? jesli tak to mozesz zacytowac..pseudoeksperci chetnie sie czegos nowego dowiedza

  
 
Szczerze mówiąc takiej odpowiedzi się spodziewałem, w stylu daj sobie spokój, nie kombinuj i tak nic z tego nie będzie. Widze że nie ma sensu pisać nic na temat jakikolwiek przeróbek bo odzew i tak negatywny Tak więc przepraszam za zajmowanie miejsca na forum, sam sobie powróże z fusów.
  
 
nie zrozumiales sensu tego co napisalem chyba..mozesz sobie wsadzac strumienice ale uzyskany efekt bedzie raczej zwiazany z tym ze usuniesz katalizator i odetkasz wydech niz z jakimis magicznymi wlasciwosciami strumienicy..i nie obrazaj sie na to ze ktos jest sceptyczny wobec twojego braku szacunku do fizyki i do tego ze ktos dlugo siedzial zanim taki czy inny wydech obliczyl dla danego samochodu..ty chcialbys pojsc na skroty i dobrac cos na oko..moze ci sie to uda a moze nie..

a ja poprosilem cie o prosta rzecz..skoro nie ufasz opiniom na tym forum to prosilem zebys przedstawil jakies alternatywne zrodlo wiedzy kogos kogo uwazasz za eksperta..ale chyba sie nie doczekam z tego co napisales
  
 
Nie napisałem że są jacyś psedo na tym forum tylko na internecie znalazłem sporo wypowiedzi ludzi którzy, wypowiadają się na ten temat nie mając żadnych doświadczeń ani dowodów, bo tak słyszeli i tak powtarzają. A zapytałem o opinie osób którzy coś takiego mają albo mieli. I naprawde nie obrażam sie o byle co, musiałbyś się bardziej postarać zeby mnie wkurzyć
  
 
Cytat:
2005-09-19 14:23:48, Stanko pisze:
musiałbyś się bardziej postarać zeby mnie wkurzyć



oki..obiecuje poprawe..w sensie ewentualnego starania sie

no ofense of kors
  
 
Strumienica działa ale... tylko w wąskim zakresie obrotów.
Tzn mozesz sobie wyliczyc i zamontowac strumienice, ktorej pozytywny efekt bedzie sie pojawial, gdy silnik bedzie mial np. 3000 obr/min. Wówczas zjawiska falowe spowodują że spaliny będą wyrzucane z wydechu. Niestety oznacza to, że w pozostałym zakresie obrotów spaliny natrafią na większy opór.

Z tego powodu strumienice stosuje sie tylko w silnikach, które pracują stale z tymi samymi obrotami, np. w lokomotywach, gdzie silnik diesla napedza jedynie prądnicę.
  
 
Robercie a jak to jest z tłumikiem przelotowym też pracuje w jakims pasmie obrotów czy jest juz bardziej elestyczniejszy niż strumienica?