Awaryjność płońskiego 1,6 16 Bolero2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ja tak tylko z ciekawości, czy tak tylko u mnie czy wszystkie Essi z Płonska awariują:
Samochód 99 przebieg 42.000
awarie:
Pompa wspomagania,
przełączniki świateł,
przewody hamulcowe tył,
Elektryka otwierania tylnej klapy,
"taniec" siłowników po myciu,

Może ktoś ma jakieś spostrzeżenia
  
 
Cosik mi się zdaje, że w porównaniu z solidną niemiecką robotą made by Ford Werke Koln płońskie składaki wypadają bardzo blado.
  
 
z tą jakością to się zgadzam.
u mnie były problemy z wycieraczką tylniej szyby, przełącznikiem świateł, reszta usterek to typowo eksploatacyjne
  
 
Cze
Moje Bolero 2 combi z Plonska sie nie psuje
poza typowymi usterkami zwiazanymi z polskimi drogami
99 produkcja przebieg około 100 tys
co wymienilem - tarcze klocki, drazki stabilizatora, kupe gum z zawieszenia, wachacze z powodu tulei, zimmering z cieknacej przekladni kierowniczej
no i ostatnio nowy akumulator
czyli moj Scort ma sie dobrze ...
i oby tak dalej
  
 
o eksloatacyjnych nie chce wspominać choć wymiana tarczy po 35 tys to lekka przesada (za cienkie były)
  
 
Ja to juz sam nie wiem skad jest moj - w dowodzie - Niemcy, faktura - Polska. Poki co 41kkm, '97 i padl sterownik tylnej wycieraczki i akumulator (to bylo jeszcze na gwarancji, wiec mi to zlewka), a poza tym to standard - pol przedniego zawieszenia po 40kkm. Jakby jeszcze mniej palil i mial ze 40KM wiecej, to byloby suuuper
  
 
Ja mam Bolero 2 z 2000 roku i 111 kkm. Wymieniłem ostatnio klocki i tarcze (w sumie tarcze nie były takie złe ale poprzedni kierowca nie sbał i jeden pokruszony klocek zdarł okładzinę od swojej strony) i do tego rozrząd na własne życzenie. Powoli słyszę stuki w zawieszeniu i cos drży drążek zmiany biegów więc do wymiany gumki różne ale poza tym nic specjalnego.

Pozdrawiam
CODI
  
 
Cytat:
2003-01-03 09:19:05, Kielek pisze:
Ja to juz sam nie wiem skad jest moj - w dowodzie - Niemcy, faktura - Polska. Poki co 41kkm, '97 i padl sterownik tylnej wycieraczki i akumulator (to bylo jeszcze na gwarancji, wiec mi to zlewka), a poza tym to standard - pol przedniego zawieszenia po 40kkm. Jakby jeszcze mniej palil i mial ze 40KM wiecej, to byloby suuuper



Jak dojść do tego skąd pochodzi mój ess...

Właśnie, ja takze w dowodzie Niemcy, fv Polska - jak to sprawdzić???


[ wiadomość edytowana przez: matre22 dnia 2005-09-21 15:08:46 ]
  
 
Sprawdzic VIN.

Matre - ales watek odkopal, chyba jestes rekordzista.
  
 
Cytat:
2005-09-21 15:19:54, toradek pisze:
Sprawdzic VIN. Matre - ales watek odkopal, chyba jestes rekordzista.


nie chce tworzyc nowego to odkopuję,he he he
  
 
Moj kombi tez jst z płońska. rocznik 1999 ale pierwsza rejestracja dopiero IX.2000.przebieg 90000 km. Poki co nic sie nie sypie i tak ma pozostac Wymienilem jedynie to co sie eksploatuje normalnie czyli:
1.rozrzad bo nie ufam poprzednim wlasciclelom
2. tuleje wahaczy w przednim zawieszeniu oraz jeden lacznik stabilizatora
A z mojej winy ceiknie niestety przekladnia kierwnicza, ale to efekt przydzwonienia w kraweznik w zimie. Do wyiany sa takze amortyzatory tylnie i końcowy tłumik ... może niedlugo tez trzeba bedzie wymienić tarcze i klocki hamulcowe.
  
 
coś w tym jest - mój essi '98 ale kupiony w 1999r miał te wszystkie przypadłości, ale nie wiem o co chodzi z tymi siłownikami po umyciu?? Dzięki Bogu kupowałem essinke w komisie dilerskim Forda i wyżej wspomniane usterki usunięto w serwisie czyli: samoregulator i szczęki tylnego hamulca, nowy przełączik zespolony świateł i wycieraczek, uszczelnienie i zalanie nowym płynem pompy wspomagania. Na szczęście nie mam elektryki klapy bagażnika i nie ma sie co zepsuć, poza tym szybko sypie sie rdza, zawiecha z przodu, rdzewieje cały tłumik, piszcza i stukają plastiki.
  
 
mój essi płonsk ale 1,3
usterki:
wymiana oleju
wymiana klocków hamulcowych
wymiana bezpiecznika który sam spaliłem

a tak na powanie to czyszczenie styków w zespolonym,
przepłukanie krokowca,
wymiana bezpiecznika wentylatora.

  
 
Witam

Zeczywiscie mam plonczyka(kombi) 99' 1.6 zetec i sa niedogodnosci:
- krokowiec
- zespolony
- elektryczne otwieranie klapy "bagaznika"
- hamulce
- uszczelka w przednich drzwiach na szybie
- slaba "blacha"(rdza)

a reszta to normalka dla kazdego auta.
W sumie nie narzekam
  
 
Płońsk - 1998 - 1.6 16V Ghia przebieg 90.000

Wymienione:
- Amortyzatory
- Pół przedniego zawieszenia
- Tłumik końcowy
- Maglownica po regeneracji

Aktualne problemy:
- Krokowiec
- Delikatnie zespolony
- Ponownie tuleje wachaczy do wymiany
- Rdza !!!



  
 
A ja ci coś napisze ja jestem z płońska i wiesz co mam duzo kumpli kturzy tam na tasmie robili i nie raz opowiadali jakie tam jaja przy składaniu odcodziły robili wszystko na odp@#$dol I kerownicy i inni tam wzniejśi ludzie tez na wszystko lali A to prawdz ze niemcy robili lepsze i ty nie jesteś pierewszym ktury narzeka na płońszczaka
  
 
Cytat:
kerownicy i inni tam wzniejśi ludzie tez na wszystko lali A to prawdz ze niemcy robili lepsze i ty nie jesteś pierewszym ktury narzeka na płońszczaka


No i dlatego rdzewieją szybciej niż niemieckie. Mocz powoduje korozję. Niemcy nie sikają przy taśmie produkcyjnej to i robią trwalsze auta.

BPNMSP
  
 
Mój jest z 2000r jestem drugim właścicielem auto ma 194tyś
Poszednik wymienił
-2x rozrząd
-gumy wachacz
-2xkońcówki dr.stab
-cylinderki ham.ztyłu
-na gwarancji naprawiał rozrusznik
-i rzeczy eksploatacyjne
Ja wymieniłem
-gumy dr.stab.
-płyn chłodz
-olej w spomaganiu
-czyściłem krokowca
-czyściłem zaworek w odmie (nierówno pracował silnik na wolnych)
Samocód psóje się jak stoji
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-09-22 19:57:15, malamuty pisze:
Mój jest z 2000r jestem drugim właścicielem auto ma 194tyś Poszednik wymienił -2x rozrząd
.
.
.
.
. -i rzeczy eksploatacyjne



A rozrząd to niby jaka część jest?
  
 
moj padre ma plonczyka z 99, kombi, na razie problemy stwarzał tylko uklad wspomagania kierownicy...