MotoNews.pl
  

Demontaż nagrzewnicy MK7

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nigdzie nie było napisane jak to zrobić, co jest potrzebne itd. w odniesieniu do MK7. Nie ukrywam, że chciałbym sprawę zamknąć szybko i bezboleśnie.
  
 
I co - nikt nie wie??
To może ma chociaż jakies dokładne zdjęcia nagrzewnicy - takie z kazdej strony??

Pooglądałem sobie co nieco obrazki i moje pytanie jest takie - czy nagrzewnica jest w jakikolwiek sposób przymocowana do obudowy od strony kierwocy?? teroretycznie będzie ciężko wyjąć ją bez ruszania obudowy, bo końcówki do podłączenia płynu chłodniczego są dość długie i może być mocno trudne wyjęcie ich bez odciągnięcia obudowy od przegrody komory silnikowej.



[ wiadomość edytowana przez: Kielek dnia 2006-09-04 18:27:20 ]
  
 
Cytat:
2006-09-04 17:50:17, Kielek pisze:
I co - nikt nie wie?? To może ma chociaż jakies dokładne zdjęcia nagrzewnicy - takie z kazdej strony?? Pooglądałem sobie co nieco obrazki i moje pytanie jest takie - czy nagrzewnica jest w jakikolwiek sposób przymocowana do obudowy od strony kierwocy?? teroretycznie będzie ciężko wyjąć ją bez ruszania obudowy, bo końcówki do podłączenia płynu chłodniczego są dość długie i może być mocno trudne wyjęcie ich bez odciągnięcia obudowy od przegrody komory silnikowej. [ wiadomość edytowana przez: Kielek dnia 2006-09-04 18:27:20 ]




nie wiem jak w mk7 ale w moim mk4 jest tak, ze odkrecasz 2 sruby M8 na ktorych przymocowana jest obudowa nagrzewnicy patrzac od spodu do gory (troche trzeba sei wygiac) pozniej jak juz odkrecisz weze to nagrzewnica wychodic do przodu i schodzi na dol. Konieczne jest napewno odkrecenie obudowy lewarka, recznego itd, po to aby mozna bylo ja wysunac do przodu
  
 
Witam Nie jest to taka prosta sprawa jesli sie ja demontuje pierwszy raz. Zeby ja wyjac trzeba odkrecic kierownice jezeli jest poduszka to zeby ja wyciagnac trzeba odkrecic dwie sruby ktore sa wkrecne w podszke od tylu kierownicy) wyciagnac zegary (2 sruby nad zegarami reszta jest na wcisk, wystarczy mocniej szarpnac) , zdjac kokpit (3 sruby pod szyba, 4 sruby przy drzwiach pod uszczelka- po dwie z kazdej strony, 1 sruba nad radiem i o ile dobrze pamietamtrzeba zdemontowac tez schowek) Nastepnie odkrecamy 4 sruby stalowego stelazu ktory znajduje sie pod kokpitem i odkrecamy obudowe nagrzewnicy. Nastepnie odkrecamy zaslepke nagrzewnicy ktora znajduje sie po prawej stronie nagrzewnicy dejmujemy weze ktore sa w komorze silnika. Mozna tez zdjac srodkowy kanal chociaz mi sie udalo cofnac obudowe nag. bez jego demontarzu Jesli ma sie odpowiednie narzedzia to calosc nie powinna przekroczyc 5 h spokojnej pracy. Zycze powodzenia
  
 
Dzięki!!
Zdejmowanie poduszki mam już dobrze opanowane, zespolonego - bardzo dobrze, zegaró - średnio, ale się będę starał...
Póki co muszę rozejrzeć się za nową sztuką...
Ehhh Escorty... już mam ich powoli dość...
  
 
z ta nagrzewnica nie da sioe łatwiej ???
Jakis chory wymyślił taki dostep.