| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() DL778 MB W126 380 SE Warszawa | 2005-06-08 11:24:27 Juz kiedyś o tym pisałem, wymieniłem czujnik temperatury w dolocie powietrza, ale to kompletnie nic nie dało!! Zjawisko jest o tyle odmienne od tamtej sytuacji że na dworzu jest cieplej, więc okres podskoków, parkotań i wstrząsów jest kkrótszy. Niemal od razu daje mu 1500RPM i tak go trzymam jak wskaźnik temp ruszy... wtedy radzi sobie sam ale co dziwne nie ma mowy aby spokojnie przekroczyć te 1500RPM. Dusi się podskakuje, jak by 1 gar nie pracował. Jak przejdzie - to wszystko na raz!
Reset kompa nic nie daje.... Nie da się tak jechać bo to przypomina zalanego poloneza, gaz opór a on coraz wolniej i ciężej echhh mój kochany fordik!!
pozdrawiam i dzięki |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2005-06-08 12:32:49 Sprawdź grzałke w sondzie lambda. Właśnie dziś na to wpadłem rozmawiając z Zero. |
Phyt0n Escort MKV 1.4CVH '91 Mława | 2005-06-08 17:29:01 rownie dobrze moze byc zawor wolnych obrotow walniety ... |
Kielek Sympatyk FEFK Escort 1.6 16V sprze ... Warszawa | 2005-06-08 17:36:40
Eeee nie wydaje mi się, żeby to była grzałka, bo na początku nim się sonda nie nagrzeje (m.in. od grzałki) to pobierany jest jej sygnał z kompa. I może ten sygnał jest skopany... Ja przeprowadziłem przy podobnych objawach operację opisaną TU |
![]() DL778 MB W126 380 SE Warszawa | 2005-06-09 11:10:36 Sonda badali mi w ASO i jest OK, czujnik temperatury powietrza wymieniony i dalej wielka kupa.
W ASO sugerują rozbiórkę silnika i badanie gładzi cylindrów i planowanie głowicy. Czyli generalka... ha ha ha to nie jest śmieszne. Ale rano nie da się jechać... |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2005-06-09 22:12:51
Bez sensu trochę... Ale pomyślę nad tym przypadkiem - Stwórco, spraw abym pomyślał ![]() |
Hetmann Chrysler Grand Voyager Świdnik | 2005-06-09 22:42:40 ...może to zupełnie głupie co napiszę....ale pod filtrem powietrza jest taka rurka (wchodząca do filtra) kiedys zapomniałem ja podłaczyć....i najpierw miałem cały czas duże obroty a później dudnił jakby szedł na dwóch garach...Oblukałem nasunąłem rurkę i jest oki. Szczerze powiem - nie mam pojecia od czego ta rurka....
Jesli się wygłupiłem to sorry - ale tak było |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2005-06-09 22:45:38 To podciśnienie, jedno z wielu. I jak widać ważne... |
Slawko Escort Kombi 1.6 '99 Warszawa | 2005-06-10 08:40:30
składa sie on z: -zawór -rurka gumowa w kształcie fajki pod kolektorem wydechowym po prawej stronie patrząc od przodu silnika --rurka metalowa idąca po cewka zapłonową i obudową termostatu rurka gumowa łacząca ta metalowa z kolektorem ssącym Najczęsciej pada ta fajka gumowa i zawór siedzący w niej. wiecej tu TU [ wiadomość edytowana przez: Slawko dnia 2005-06-10 08:41:49 ] |
![]() DL778 MB W126 380 SE Warszawa | 2005-09-23 08:29:46 No ładnie pięknie, ale tam jest mowa o 1.6 16V a ja mam 1.3 EE EFI i jakoś nie widze zbytnio rurek metalowych w ciągu z gumowymi...
Może jeszcze jakiś szczegół, bo problem i rozwiązanie wydają się być bardzo bliskie mojej sytuacji... dzięki |
Rick_3 Leon 1.9 TDI 2001 Bielsko-Biała | 2005-09-23 12:08:35
A to naciagacze z tego ASO zanim zaczniesz myslec o generalce to sprawdz pierwsze kompesje na cylindrach koszt badania 20-30 zl a wiele ci ono powie o stanie silnikia |