Czy kupic sobie 730 z 91 r?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam dylemat,znalazłem ładna 730 za małe pieniadze,skrzynia automat silnik ładnie pracuje, problem jest tylko taki ,że nigdy nie miałem bmw, i nie wiem na co zwrócić uwage przy zakupie.Co sądzicie o takim autku?
  
 
Weź ze sobą na oględziny Beemeczki mechanika któremu ufasz i który jest dobry (no i o BMW niech troche ma pojęcia) i jeżeli naprawde jest ładna i to za małe pieniądze to bierz.
A na co zwrócić uwage?? Tego zapewne dowiesz się z wyszukiwarki.
  
 
BMW,poczytaj troszkę nasze forum-przeciez tu sa sami fani i nie wierze ze ktos cie bedzie odwodzil od tej marki!My kochamy BMW i zapraszamy-dołącz do nas!
  
 
chodzi mi tylko o to czy zakup 730 to dobry pomysł?,czy czasami nie lepiej 520,wydatek podobny , ale 7 mi sie bardziej podoba...
  
 
Miałem 730 tylko w manualu i nawet teraz wspomnienia wracaja COŚ PIĘKNEGO. To auto poprostu płynie po drodze i jak na tak duże auto niewiele spala. Przy spokojnej jezdzie benzyny paliła około 12 litrów po mieście a gazu 14-16. A różnica między 7ką a 5ą jest taka jak między Sklasą a Eklasą jak dla mnie przepaść.
  
 
i to własnie chciałem usłyszeć ,do wyboru miałem jeszcze 325 E 36 coupe ,tez za małą kase,ale te czarne szyby z tyłu....za stary jestem na takie szybkie autko tymbardziej ,ze 7 jest wygodna i to strasznie
  
 
E-32 to dwa stopnie wyżej niż E-36. sam o takowej myśle tyle że z silnikiem M30B35 czyli 3,5 litrowym.
pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-09-14 12:51:08, MARCIN_RADOM pisze:
sam o takowej myśle tyle że z silnikiem M30B35 czyli 3,5 litrowym. pozdrawiam


a dlaczego nie 3.0?
  
 
Cytat:
2005-09-14 12:59:01, Jeztom pisze:
a dlaczego nie 3.0?



bo zawsze kilka KM wiecej w 3,5 i chyba to jest bardziej popularny silnik starej generacji i najwiekszy w E32 do ktorego podejdzie najzwyklejsza instalacja gazowa. wszystkie nowsze i mocniejsze to juz V8 sam bym szukal e32 735 zeby tanszy gaz zalozyc i jednak mniejsze wydatki jak cos sie sypnie niz przy V8, jedyny minus e32 z tymi silnkami starszymi to wąskie nery i maska co znacznie gorzej wyglada.

[ wiadomość edytowana przez: tolo84 dnia 2005-09-14 14:14:17 ]
  
 
Cytat:
2005-09-14 14:11:57, tolo84 pisze:
bo zawsze kilka KM wiecej w 3,5 i chyba to jest bardziej popularny silnik starej generacji i najwiekszy w E32 do ktorego podejdzie najzwyklejsza instalacja gazowa. wszystkie nowsze i mocniejsze to juz V8 sam bym szukal e32 735 zeby tanszy gaz zalozyc i jednak mniejsze wydatki jak cos sie sypnie niz przy V8, jedyny minus e32 z tymi silnkami starszymi to wąskie nery i maska co znacznie gorzej wyglada. [ wiadomość edytowana przez: tolo84 dnia 2005-09-14 14:14:17 ]


Podejrzewam, że sam wybrałbym 3.5 bo jednak tak jak piszesz, pare koni więcej oba to silniki starej dobrej generacji M30 no i 6 w rzędzie i fakt V8 są droższe w eksploatacji. A zapytałem z czystej ciekawości co Marcin myśli o 3.0 .
A co do wygladu, to i jedna i druga wersja mi sie podoba.


[ wiadomość edytowana przez: Jeztom dnia 2005-09-14 14:20:39 ]

[ wiadomość edytowana przez: Jeztom dnia 2005-09-14 14:21:28 ]
  
 
Cytat:
2005-09-14 14:20:00, Jeztom pisze:
to silniki starej dobrej generacji M30 no i 6 w rzędzie



V8 sa nie gorszej i na pewno lepiej chodza ale w tym wypadku obstawiam ze chodzi przede wszystkim o koszt zamontowania instalacji gazowej po zakupie samochodu
  
 
ja kieruję się raczej prostotą konstrukcji niż kosztami założenia instalacji LPG. M30B35 jest zupełnie innym silnikiem niż M60B30. nie mam zamiaru wchodzić w elektronikę i to wszystko. a czemu 3,5 a nie 3,0? hmm koniki to raz, a ponadto czytałem parę informacji w prasie niemieckiej o większej awaryjności 3 litrówek w stosunku do 3,5 litrówek. jak się temat rozwinie zobaczymy.
tolo a twój tekst o kryteriach wyboru pod kątem szerokości nerek to mnie okropnie rozśmieszył.
pozdrawiam
  
 
Cytat:
2005-09-14 15:54:27, MARCIN_RADOM pisze:
tolo a twój tekst o kryteriach wyboru pod kątem szerokości nerek to mnie okropnie rozśmieszył. pozdrawiam




poprostu mi sie bardziej podobaja szerokie i jakbym kupil z wąskim to pewnie bym sie rozgladal za szeroka maska i pasem przednim bo dla mnie to duza roznica, poza tym nie napsialem ze to by bylo kryterium wyboru tylko ze bylby to plus jakby e32 miala szerokie nery.
  
 
Zawsze podobały mi się 7 ale względy ekonomiczne nie pozwalały mi na jej kupno ale właśnie zobaczyłem piękną 730 na allegro za 24 tys z 95r i właśnie się zakochałem szukam sponsora
  
 
Cytat:
2005-09-14 16:13:52, piotrfire pisze:
Zawsze podobały mi się 7 ale względy ekonomiczne nie pozwalały mi na jej kupno ale właśnie zobaczyłem piękną 730 na allegro za 24 tys z 95r i właśnie się zakochałem szukam sponsora



o ta chodzi http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=64016510 ?
  
 
chyba bym dołożył te pare tyś do tej e38
  
 
Ale np E32 z silnikiem V8 po za większą kulturą pracy i większa mocą oferuje również 5stopniowego automata. 218 konna 3.0V8 pali mniej niż 3.5 litra. A gaz to i do jednej i do drugiej to jak dla mnie tylko sekwencja! Róznica ok 1000zł
  
 
Cytat:
chyba bym dołożył te pare tyś do tej e38


Coś mi się wydaje że to bemeczka mojego sąsiada, naprawde jest ładna, zadbana i pieknie "szumi" silniczek. Aha i kiedyś przygladałem się jego szybom, z lekkim błękitnym połyskiem i zakończone czarnymi grubymi paskami (podejrzewałem że jakby kuloodporne), teraz już wiem, fajnie. Od niedawna tu mieszka i nawet nie mieliśmy czasu zamienic słowa.


[ wiadomość edytowana przez: BeeMWe dnia 2005-09-14 23:49:35 ]
  
 
moje przyszłe autko aż tak ładne nie jest,ale kosztuje 1/4 tej E38
  
 
aldik mam staly kontakt z 730 manual 735 manual i 730 v8 e38 automat i musze powiedziec ze 730 v8 automat a 730 r6 manual to praktycznie tak samo jedzie a spalanie r6 to tylko 3,5 litra mniej dodam ze v8 ma sekwencje a ja zwykla a 735 w benzynie to objezdza ja jak chce
a odnosnie wyboru 730 a 735 to polecam z cala stanowczoscia 735 bo roznica w jezdzie jest odczuwalna (zwlaszcza przy starcie )