M3 a 535

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
M3 jest z 90r. Mam pytanie jak duża jest różnica w cenach części i naprawach od np. 525-535 z 90-91r ? Czy warto sobie takim autem (M5) zawracać głowę czy poszukać zwykłej 5-ki ?
  
 
Cytat:
2005-09-28 21:23:41, Stempel pisze:
M3 jest z 90r. Mam pytanie jak duża jest różnica w cenach części i naprawach od np. 525-535 z 90-91r ? Czy warto sobie takim autem (M5) zawracać głowę czy poszukać zwykłej 5-ki ?



to wkoncu chodzi ci o M3 vs. 535 czy o M5 vs. 535 ?? M3 z 90 roku to e30 a takie chodza po minimum 30 000zl

i tak w obydwu przypadkach 535 wyjdzie duzo taniej przy kupnie i w utrzymaniu
  
 
Pomyliłem się, chodzi mo o M5. Głownie o ceny części eksploatacyjnych w porównaniu z 525-535. Wiem że są droższe, ale o ile. Np klocki hamulcowe, tarcze. Oraz ceny innych części i ich dostepność.
  
 
polecam intercars
  
 
Nie wiem jak inne części, ale różnica w cenach części zawieszenia między 525 a Mką są bardzooo duże. Już to przerabiałem bo chciałem przy remoncie zawieszenia powstawiać niektóre elementy z M5, są mocniejsze, ale róznice były tak duże że dałem sobie na spokój.
Łącznik stabilizatora na tył:
M5 ok. 250zł za sztuke , 525 ok 90 zł
  
 
Cytat:
M5 ok. 250zł za sztuke , 525 ok 90 zł



Czasami się cieszę, że mam tylko 1.8 w E30 bo ja kupiłem łącznik stabilizatora za 46 zł/szt
  
 
Cytat:
Czasami się cieszę, że mam tylko 1.8 w E30 bo ja kupiłem łącznik stabilizatora za 46 zł/szt



A ja do E28 płaciłem 35zł/szt