[s]zestaw swap 903,i inne

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No i skonczyla sie moja cierpliwosc(i czas..) do słapa.. Sprzedaje zestaw w sklad ktorego wchodzą:
-chłodnica z wentylatorem(opel kadett)-80zl,
-wszystkie potrzebne weze(do chlodnicy z przodu, kolor żółty),
-flansza (rally garage)- 110zl
-tłumik(nowy,poldek caro,1wszy tlumik, z koncowka DTM 80mm)+rura tłumik-kolektor, 70zł
-belka+poziome ucho pasujace do tej belki
-cewka zaplonowa(nowa) - 15zł
-docisk sachs(malo uzywany), tarcza pod ten docisk z cc900 nowa-75zł
-zbiornik wyrownawczy z podka(nowy) - 15zł
-no i silnik 903ccm, rocznik'73,z papierami,pełny osprzet,po szlifie, nowe tłoki+pierscienie(z cc/sc), tulejka w wale, tylko sinik ma problemy z odpaleniem (ciezko kreci sie wał-nie mam pojecia czemu,panewki na korbowodach sa w dobrym stanie, nie wiem jak głowne...),dodaje jescze troszke czesci do tego(np nowe pierscienie do 2 tłokow z cc, i inne..), zalany mineralnym castrolem, cena hmm 600zl... jak ktos ma troche czasu to to szybciutko zrobi (ja za niedlugo wyjezdzam do akademika..i nie ma sensu sie za to brac..)
narazie chce sprzedac caly zestaw swap, cena to 1050zł.


A oprocz tego:
-wesemy dalekosiezne (chyba te najwieksze..)z zarowkami, mocowaniami, nowe- 90zł
-zestaw hamulców tarczowych z cc,prawie nowe, jest w nim wszystko, montowac i jechac.. cena 200zł
-licznik z cc900 (przypomina ten z bisa tylko jest do 160)-30zł,

moze jeszcze sie cos znajdzie to dodam..
pozdrawiam..
  
 
-licznik z cc900 (przypomina ten z bisa tylko jest do 160)-30zł, jelsi to ten nowszt - wyglada jak z ccs itp to biore


- -zestaw hamulców tarczowych z cc,prawie nowe, jest w nim wszystko, montowac i jechac.. cena 200zł
a tu czego brakuje? z czego tarcze i klocki?

[ wiadomość edytowana przez: Pat_kdb dnia 2005-09-19 21:37:01 ]
  
 
No, niestety, ten licznik to starszy typ bardziej FL(z temp cieczy..) niz EL.
A w tarczowkach niczego nie brakuje, o ile sie nie myle to ten zestaw od Fuldy, jest wszystko: wezyki,tarcze, klocki, zaciski,jarzma, te blachy mocujace do zwrotnicy...

Jak by ktos chcial zdjecie czego to jutro...
  
 
no to licznik odpada. pokaz fote tarczowek bo kumpel cos tam pobąkiwał.
  
 
Cytat:
no to licznik odpada. pokaz fote tarczowek bo kumpel cos tam pobąkiwał.


Jutro pojde porobie fotki, one jeszcze w aucie siedzą...
  
 
prosze o foty belki spsport@poczta.fm

[ wiadomość edytowana przez: fulda dnia 2005-09-20 09:38:29 ]
  
 
Fotki niektorych rzeczy:
1.Wesemy
2.Silnik, tłumik, belka
3.Belka- 90zł
4.Klosze czerwono-białe+żarówki kieronkownowe-25zł
5. chłodnica, węze

pozniej dodam foty tarczowek..
  
 
a same weze - nagrzewnica - glowica. masz? za ile?
  
 
nagrzewnicy samej nie mam,
weze sa te z malego obiegu+ te z duzego do chłodnicy, bez wyjscia na nagrzewnice.. za nie 7 dyszek.
a głowice osobna mam lacz raczej w kiespkim stanie..
za cały silnik chce 430zł, bo z tym 600 troszke przegiełem..

i wszystkie ceny ofkorz do negocjejszyn
  
 
Zostało:
chłodnica+weze- niech bedzie razem75zl,
tłumik -45zl,
belka tylna -55zl
docisk+nowa tarcza do 900 -50zl,
silnik z papierkiem - 300zl.

[ wiadomość edytowana przez: tomx1 dnia 2005-09-28 08:48:41 ]
  
 
Cytat:
2005-09-28 08:46:43, tomx1 pisze:
Zostało: chłodnica+weze- niech bedzie razem75zl, tłumik -45zl, belka tylna -55zl docisk+nowa tarcza do 900 -50zl, silnik z papierkiem - 300zl. [ wiadomość edytowana przez: tomx1 dnia 2005-09-28 08:48:41 ]

Czemu tak drogo za ten silnik ??
ja załatwiłem z papierem na chodzie z osprzetem za 200zł
a bez osprzetu ile chcesz ??tzn bez alternatora,rozruchu itd tylko silnik i gaznik aparat zaplonowy
  
 
NO a ile moge za niego dostac?? moze drogo, bo wsadzilem tam troche kasy(tłoki, pierscienie itp)... juz nawet nie licze ze mi sie to zwroci...

Kolektor wydechowy,rura tłumik-kolektor, i sam tłumik sprzedane.
  
 
wysłałem ci priv
  
 
300 zł to drogo?
nie chce komuś psuć działań handlowych ale kpl tłoków za tyle nie kupisz
  
 
tylko ze jest jeden wielki szczegół ze silnik nawet ma ciezko eka sie krecic !!!
  
 
Cytat:
2005-09-28 16:08:54, Hudy05 pisze:
tylko ze jest jeden wielki szczegół ze silnik nawet ma ciezko eka sie krecic !!!


jeżeli silnik jest po remoncie to zawsze jest mu na poczatku kręcić.
pozatym ja nie kupiłbym takiego silnika bez osobistego kontaktu i wypróbowania silnika na aucie
  
 
Cytat:
2005-09-28 17:20:55, Art126 pisze:
jeżeli silnik jest po remoncie to zawsze jest mu na poczatku kręcić. pozatym ja nie kupiłbym takiego silnika bez osobistego kontaktu i wypróbowania silnika na aucie

nie potrzebuje go odpalac itp pierwszy raz slysze zeby kazdym silnik po remoncie nie szło pokrecic i to normalne
  
 
nie napisałem że "nie idzie" kręcić tylko silnik ciężej się kręci przed odpaleniem, rozrusznik wolniej kręci silnikiem. Remontowałem mój silnik 903 i silnik 650 znajomemu i w obu tych silnikach tak było tuż po remoncie.
  
 
oczywiscie nie jest wykluczone że w silniku coś jest spierdzielone , bo opis na forum często jest za "wąski" i czesto moze być niedokładny albo mylny, dlatego pisałem o osobistym sprawdzeniu silnika na aucie
  
 
mozliwe ze cos spierdzielilem przy montazu... nie wykluczalem tegood poczatku